Przetargi.pl
Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3571031 , fax. 52 3552450
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Św. Ducha 90 90
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3571031, fax. 52 3552450
    REGON: 00251349400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część I - zajęcia w Klubie Integracji Społecznej dla 85 osób bezrobotnych (50 kobiet i 35 mężczyzn), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, mających niski status na rynku pracy, które obejmują: a) trening umiejętności społecznych, b) poradnictwo prawne, c) warsztaty doradztwa zawodowego, d) indywidualne doradztwo zawodowe, e) kurs pierwszej pomocy przedmedycznej, f) pośrednictwo pracy, g) warsztaty komputerowe. Część II - Warsztaty komunikowania się i kreowania własnego wizerunku dla 100 osób. Zajęcia prowadzone w 5 grupach, tj. a) w dwóch grupach 18- osobowych (kobiety bezrobotne z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego); b) w trzech grupach - jednej grupie 17 - osobowej, jednej grupie 23 - osobowej, jednej grupie 24 - osobowej(osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 30 kobiet i 34 mężczyzn) Część III - Warsztaty komputerowe dla 100 osób. Zajęcia prowadzone będą w 5 grupach, tj. a) dwóch grupach 18-osobowych (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego); b) trzech grupach - jednej grupie 17-osobowej, jednej grupie 23-osobowej, jednej grupie 24-osobowej (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowaniem stopniem niepełnosprawności - 30 kobiet i 34 mężczyzn) Część IV - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 43 osób. Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach, tj. a) jednej grupie 17 osobowej (9 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych; b) dwóch grupach 13-osobowych (kobiety bezrobotne z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego) Część V - Indywidualne doradztwo zawodowe dla 43 osób w tym: a) 17 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim (9 kobiet i 8 mężczyzn) - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych; b) 26 kobiet bezrobotnych. 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, stanowiska komputerowe z dostępem do internetu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie poczęstunku. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach