Przetargi.pl
Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-7/2011.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3571031 , fax. 52 3552450
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Św. Ducha 90 90
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3571031, fax. 52 3552450
    REGON: 00251349400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-7/2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej- MOPS.921-9215-7/2011. Zamówienie składa się z 4 części. I. Opis poszczególnych części zamówienia. CZĘŚĆ 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej i gastronomicznej wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych na szkolenie Trening wychowawczy. Ilość osób do przeszkolenia/ ilość grup. Informacja o uczestnikach szkolenia (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie.): 39 kobiet bezrobotnych i ich dzieci. Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach: jednej-19 osobowej (19 kobiet) i drugiej-20 osobowej (20 kobiet). Liczba dzieci uczestniczących w zajęciach zostanie określona podczas trwania szkolenia. Liczba godzin dla grupy szkoleniowej: 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 50 godzin lekcyjnych), w tym 20 godzin dla kobiet bezrobotnych i 5 godzin (ostatni dzień zajęć) dla kobiet bezrobotnych i ich dzieci. Terminy zajęć: 9, 10, 14, 15, 16 listopada 2011 roku. Ramowy program szkolenia. Cel warsztatów: podniesienie umiejętności wychowawczych uczestniczek poprzez naukę organizowania i spędzania z dziećmi czasu wolnego, zacieśnienie więzi rodzinnych. Miejsce szkolenia: Inowrocław (łatwy dojazd środkami komunikacji miejskiej z różnych części miasta). Prowadzący szkolenie: co najmniej 2 wykładowców/prowadzących. Materiały dydaktyczne a) materiały niezbędne do realizacji szkolenia, b) dla wszystkich uczestników szkolenia (tylko kobiet) oraz jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej: -materiały szkoleniowe na płycie CD, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -materiały w formie papierowej zaakceptowane wcześniej przez Zamawiającego, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -notatnik i długopis, teczka z rączką, format A4, laminat błyszczący, - gra edukacyjna związana z tematyką szkolenia, np. Opowiem Ci, Mamo, Prawda czy fałsz? Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. materiałów Działania promocyjne: Wizualizacja kursów zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), które są dostępne pod adresem www.efs.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dystrybucja materiałów szkoleniowych wśród uczestników szkolenia. Zaświadczenia Wykonawca wydrukuje i wyda w dniu ukończenia szkolenia wszystkim uczestnikom zaświadczenia imienne o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. zaświadczenia. CZĘŚĆ 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej i gastronomicznej wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych na szkolenie Indywidualne konsultacje pedagogiczne. -Ilość osób do przeszkolenia/ ilość grup . Informacja o uczestnikach szkolenia (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie.).Liczba godzin dla grupy szkoleniowej. Terminy zajęć. :47 osób niepełnosprawnych (w stopniu lekkim i umiarkowanym) w ilości 4 godziny lekcyjne na osobę (łącznie 188 godzin lekcyjnych) w terminie: 17, 18, 21, 22 listopada 2011 r. Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Ramowy program szkolenia: Celem konsultacji jest zdobycie umiejętności komunikowania się i rozwiązywania problemów (także tych związanych z własną niepełnosprawnością) poprzez zmotywowanie uczestniczek i uczestników do rozwoju własnych pasji i zainteresowań. Miejsce szkolenia: Inowrocław (łatwy dojazd środkami komunikacji miejskiej z różnych części miasta). Prowadzący szkolenia: co najmniej 4 prowadzących indywidualne konsultacje pedagogiczne Materiały dydaktyczne: a) materiały niezbędne do realizacji szkolenia, b) dla wszystkich uczestników szkolenia oraz jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej: -materiały szkoleniowe na płycie CD, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie. -materiały w formie papierowej zaakceptowane wcześniej przez Zamawiającego, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -notatnik i długopis, teczka z rączką, format A4, laminat błyszczący. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. materiałów. Działania promocyjne: Wizualizacja szkolenia zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), które są dostępne pod adresem www.efs.gov.pl .Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dystrybucja materiałów szkoleniowych wśród uczestników szkolenia. Zaświadczenia: Wykonawca wydrukuje i wyda w dniu ukończenia szkolenia wszystkim uczestnikom zaświadczenia imienne o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. zaświadczenia. CZĘŚĆ 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej i gastronomicznej wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych na szkolenie Warsztaty prawnicze z elementami edukacji obywatelskiej. Ilość osób do przeszkolenia/ ilość grup . Informacja o uczestnikach szkolenia (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie.). Liczba godzin dla grupy szkoleniowej.Terminy zajęć:Warsztaty prawnicze z elementami edukacji obywatelskiej dla jednej grupy 16 kobiet bezrobotnych (wychowujących dziecko/dzieci niepełnosprawne) w ilości 20 godzin lekcyjnych. Termin warsztatów: 9, 10, 14, 15, 16 listopada 2011 roku. Ramowy program szkolenia: Cel warsztatów: zapoznanie uczestniczek z prawami obywatelskimi, w tym oddolnymi inicjatywami obywateli (podstawy prawne dot. założenia fundacji, stowarzyszenia, spółdzielni socjalnej itp.) oraz aktami prawnymi związanymi z niepełnosprawnością dziecka. Zajęcia muszą uwzględniać wizytę studyjną, którą należy uwzględnić w złożonym opisie programów. Miejsce szkolenia: Inowrocław (łatwy dojazd środkami komunikacji miejskiej z różnych części miasta) Prowadzący szkolenia: co najmniej 1 wykładowca na grupę. Materiały dydaktyczne: a) materiały niezbędne do realizacji szkolenia, b) dla wszystkich uczestników szkolenia oraz jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej: -materiały szkoleniowe na płycie CD, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -materiały w formie papierowej zaakceptowane wcześniej przez Zamawiającego, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -notatnik i długopis, teczka z rączką, format A4, laminat błyszczący, - książka z zakresu tematyki zajęć. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. materiałów. Działania promocyjne: Wizualizacja kursów zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), które są dostępne pod adresem www.efs.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dystrybucja materiałów szkoleniowych wśród uczestników szkolenia. Zaświadczenia: Wykonawca wydrukuje i wyda w dniu ukończenia szkolenia wszystkim uczestnikom zaświadczenia imienne o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. zaświadczenia. CZĘŚĆ 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej i gastronomicznej wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych na szkolenie Warsztaty kreowania własnego wizerunku. Ilość osób do przeszkolenia/ ilość grup . Informacja o uczestnikach szkolenia (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie.).Liczba godzin dla grupy szkoleniowej. Terminy zajęć: Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 47 osób niepełnosprawnych w ilości 100 godzin lekcyjnych, z czego: 1. Pierwsze 75 godzin zajęć będzie się odbywać w następujących grupach: a) Grupa A - 6 kobiet i 7 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności - 25 godzin lekcyjnych, b) Grupa B - 9 kobiet i 8 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 25 godzin lekcyjnych, c) Grupa C - 8 kobiet i 9 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 25 godzin lekcyjnych. 2. Pozostałe 25 godzin zajęć będzie się odbywać w następujących grupach: a) Grupa 24 mężczyzn z grup A, B i C - 5 godzin lekcyjnych, b) Grupa 23 kobiet z grup A, B i C - 20 godzin lekcyjnych. Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Termin zajęć: 9, 10, 14, 15, 16, 17, 18 listopada 2011 roku Ramowy program szkolenia: Celem warsztatów jest m.in. wzmocnienie poczucia atrakcyjności uczestników poprzez dbałość o swój wygląd i higienę oraz poznanie zasad savoir - vivre, doskonalenie umiejętności społecznych. Miejsce szkolenia Inowrocław (łatwy dojazd środkami komunikacji miejskiej z różnych części miasta) Prowadzący szkolenia: co najmniej 3 wykładowców Materiały dydaktyczne: a) materiały niezbędne do realizacji szkolenia, b) dla wszystkich uczestników szkolenia oraz jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej: -materiały szkoleniowe na płycie CD, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -materiały w formie papierowej zaakceptowane wcześniej przez Zamawiającego, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -notatnik i długopis, teczka z rączką, format A4, laminat błyszczący, - książka z zakresu tematyki zajęć. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. materiałów. Działania promocyjne: Wizualizacja kursów zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), które są dostępne pod adresem www.efs.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dystrybucja materiałów szkoleniowych wśród uczestników szkolenia. Zaświadczenia: Wykonawca wydrukuje i wyda w dniu ukończenia szkolenia wszystkim uczestnikom zaświadczenia imienne o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. zaświadczenia. II. Warunki lokalowe, sprzętowe i gastronomiczne obowiązujące Wykonawcę realizującego zamówienie dla wszystkich uczestników 4 szkoleń. Sale dydaktyczne z oknami zapewniającymi światło dzienne i wietrzenie, z możliwością indywidualnej aranżacji, wyposażone, w: - miejsca siedzące dla wszystkich uczestników szkolenia, - niezbędne materiały potrzebne do realizacji szkolenia Usługa gastronomiczna: Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną podczas kursów składającą się z bufetu kawowego, w przerwach między zajęciami, składającego się z co najmniej: -kawa czarna dla każdego uczestnika, ze stosownymi dodatkami, o których mowa poniżej, -herbata czarna oraz wrzątek w termosach, -cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników -ciastka kruche minimum 20 dag, na osobę dziennie, -kostka ciastka lub drożdżówka lub inne ciastko na osobę dziennie, -Zamawiający nie wyklucza jednak, że uczestnicy mogą mieć częstszy dostęp do ww. bufetu, np. gdy takowy znajduje się na końcu sali, gdzie odbywają się zajęcia. Obowiązkiem Wykonawcy jest: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenia szkoleń dla uczestników projektu. 2. Prowadzenie list obecności uczestników. 3. Sporządzenie i przekazanie do wypełnienia każdemu uczestnikowi szkolenia - ankiety ewaluacyjnej szkolenia oraz dokonania zbiorczej analizy ankiet, w terminie 7 dni od dnia ukończenia szkolenia. 4. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia kursu) raportu z realizacji szkolenia zgodnie z załącznikiem. 5. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm). 6. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30 dla części 1,3 i 4 oraz w godz. 8.00-17.30 dla części 2. 1 godzina wynosi: 45 minut zegarowych. Przerwa w trakcie między kolejnymi zajęciami w trakcie kursu nie może być dłuższa niż trzy dni. Liczby godzin dla poszczególnych szkoleń, o których mowa w SIWZ, nie uwzględnią przerw. 7. Zapewnienie ubezpieczenia NW dla uczestników zajęć. 8. Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych min. 10 zdjęć z przebiegu zajęć. 9. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania, filmowania itp. 10. Zapewnienie uczestnikom stałej opieki w miejscu szkolenia. 11. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji kursu zgodnie z załącznikiem. 12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią następujących wytycznych: Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Zasady przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomo-cy Rodzinie oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w ww. dokumentach zasadami. 3.8. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach