Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności 44
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 5820500, 5820573 , fax. 017 5820576
- Data zamieszczenia: 2015-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Wolności 44 44
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 5820500, 5820573, fax. 017 5820576
REGON: 69043924700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg, chodników, placów i parkingów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg, chodników, placów i parkingów na terenie miasta i gminy Mielec w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2015 r. Zakres obejmuje prace związane z prowadzeniem akcji zimowej z wykorzystaniem niżej wymienionego sprzętu: Lp Rodzaj sprzętu Ilość sztuk Planowany czas pracy sprzętu [ godzina ]* 1 Piaskarka z pługiem ciężkim poj. min. 5 m3 1 300 2 Piaskarko - solarka z pługiem ciężkim poj. do 5 m3 1 300 3 Równiarka P> 100KM 1 300 4 Spycharka P > 100KM 1 300 5 Ciągnik kołowy P = 37 - 50 KM 1 300 6 Żuraw samojezdny kołowy 20 - 25 T 1 100 ( kody CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego, 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania ) * ilości podane w celu oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Mielca wraz ze sprzętem gotowym do wykonania prac w terminie 60 minut od wezwania telefonicznego, Zamawiający przewiduje pełnienie dyżurów w siedzibie Zakładu Dróg Miejskich. Wykonawca ma obowiązek stawić się na dyżur do 60 minut po wezwaniu i zakończyć dyżur zgodnie z decyzją Kierownika ZDM lub upoważnionego przez niego pracownika - zwłoka zagrożona jest karami określonymi we wzorze umowy. W przypadku niewystępowania warunków pogodowych Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia przerwy w prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności ( minimalny: 14 dni, maksymalny: 30 dni)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mpgk.mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci wraz z opiekunem do Zespołu Szkół w Trzcianie, Przedszkola Publicznego w Trzcianie oraz Zespołu Szkół w Świlczy i Przedszkola Publicznego w Świlczy w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług transportowych polegających na przewozie i opiece w czasie przewozu niepełnosprawnych dzieci (uczniów) z miejsca zamieszkania na zajęcia szkolne i z powrotem po ich zakończeniu do miejsca zamieszkania
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dynów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie gminy Głogów Małopolski w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Chmielniku poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2016/2017 wraz odwozem.
Dodano: 2016-07-12 - Zakup usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Horyniec-Zdrój w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Przewóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Chmielnik poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Majdanie Królewskim i Szkoły Podstawowej w Komorowie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-05 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-30