Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dynów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, ul. ks. J. Ożoga 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6521257 , fax. 016 6521257
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dynów
    ul. ks. J. Ożoga 2 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6521257, fax. 016 6521257
    REGON: 65090027500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dynów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dynów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017 w obie strony 1) Trasa - Dylągowa, Pawłokoma, Łubno, Harta, OREW Czerwonki 415, ZSS im Unicef ul. Ofiar Katynia 1 Rzeszów i powrót do domu tą samą trasą. 2) Dowóz zarówno do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rzeszowie filia w Kielnarowej/Czerwonkach jak i do Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie odbywał się będzie w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu ( tj. od poniedziałku do piątku ), z wyłączeniem dni wolnych od zajęć w szkole/placówce. 3) Planowane godziny wykonania usługi zgodnie z harmonogramem zajęć jaki obowiązuje w danej szkole/placówce. 4) Wykonawca w swoim zakresie zapewnia obsługę tj. kierowcę oraz opiekuna w czasie dowozu do szkoły i z powrotem. 5) Długość trasy w obie strony około 160 km 6) Dowóz 8 dzieci w tym 2 na wózku inwalidzkim 7) Przewidywana liczba dni dowozu 190 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyznacza wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach