Przetargi.pl
Usługi sprzętowe na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Matejki 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 032 2716340
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6 6
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 032 2716340
    REGON: 27685464000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzętowe na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług spycharką o mocy równej lub większej niż150 KM (110 KW) na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu związanych z bieżącą eksploatacją składowiska. Przedmiot umowy realizowany będzie w poszczególnych miesiącach wg potrzeb Zamawiającego, zgłaszanych przez kierownika MSOK lub upoważnionego pracownika. W okresie trwania umowy do przepracowania jest ogółem 980 godzin. Zamawiający przewiduje następujący harmonogram pracy sprzętu: - m-c pażdziernik 2009 r. 22 dni+ 2 soboty - m-c listopad 2009 r. 20 dni+ 2 soboty - m-c grudzień 2009 r. 22 dni+ 2 soboty - m-c styczeń 2010 r. 21 dni+ 2 soboty - m-c luty 2010 r. 20 dni+ 2 soboty - m-c marzec 2010 r. 23 dni+ 2 soboty* *praca spychacza w soboty uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego i każdorazowo wymaga odrębnego zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniej niż 130 000 zł brutto każda. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien posiadać lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej: spycharka gąsienicowa o mocy równej lub większej niż150 KM (110 KW)- 1 szt. oraz Wykonawca powinien wskazać do wykonania lub uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej jednego operatora. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 tej ustawy. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co należy wykazać załączając kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniej niż 130 000 zł brutto każda, co należy wykazać w załączniku nr 2 do oferty zgodnie z załączonym wzorem, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, jako załącznik nr 2.(1-n). Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien posiadać lub przedstawić pisemne zobowiązanie innychpodmiotów do udostępnienia co najmniej: spycharka gąsienicowa o mocy równej lub większej niż150 KM (110 KW)- 1 szt. co należy wykazać w załączniku nr 3 do oferty zgodnie z załączonym wzorem lub w załączniku 3a- sporządzonym przez Wykonawcę, oraz Wykonawca powinien wskazać do wykonania lub uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej jednego operatora, co należy wykazać w załączniku nr 4 do oferty zgodnie z załączonym wzorem lub w załączniku 4a- sporządzonym przez Wykonawcę. Operator winien posiadać uprawnienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20.09.2001 r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, tj. odpowiednio: w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje spycharkę o mocy równej 150 KM (110 KW) -przeszkolenie III klasy. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje spycharkę o mocy większej niż 150 KM (110 KW) -przeszkolenie II klasy. I.3.3.4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 tej ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wykonawcy, jako załącznik nr 5, zgodnie z załączonym wzorem. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załączając aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, jako załącznik nr 6 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 7. Wykonawca musi załączyć do oferty aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 8. Wykonawca musi załączyć do oferty aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zabrze.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach