Przetargi.pl
Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych.

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 590648238
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych gromadzonych w koszach ulicznych, odbiór, załadunek i wywóz na wysypisko odpadów, wszelkich nieczystości pozostawionych na chodnikach przez właścicieli, których nieruchomości przylegają bezpośrednio do pasa drogowego - część I zamówienia. Są to usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych – typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży bez konieczności posiadania wiedzy specjalistycznej, w opisie przedmiotu zamówienia określono szczegółowe standardy jakościowe dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość tj. we wzorze umowy ( dodatku nr 8 do SIWZ) i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( dodatku nr 7 do SIWZ). Przedmiot zamówienia nie generuje kosztów w cyklu swojego życia poza ceną za wykonywanie usługi, w której wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie, w tym również koszty załadunku, wywozu własnym transportem i przyjęcie na legalne wysypisko śmieci zebranych odpadów/nieczystości. Przedmiot zamówienia obejmuje – zakres usług: 1) Usługi sprzątania wykonywane codziennie w miejscach opisanych jako rewir nr 1 wg wykazu zawartego w Tabeli nr 1 w dodatku nr 7 do SIWZ. 2) Usługi sprzątania wykonywane codziennie w miejscach opisanych jako rewir nr 2 wg wykazu zawartego w Tabeli nr 1 w dodatku nr 7 do SIWZ. 3) Codzienne sprzątanie przystanków MPK wg wykazu zawartego w Tabeli nr 2 w dodatku nr 7 do SIWZ. 4) Mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych wg wykazu zawartego w Tabeli nr 3 dotyczy przystanków w ilości 18 szt.,wymagane mycie 2 razy w miesiącu. 5) Bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych zgromadzonych w koszach ulicznych w ilości ok. 350 szt. o pojemności 35 litrów każdy. Wykonawca winien zapewnić taką częstotliwość usuwania zawartości, która zapobiegnie przepełnianiu się koszy, szacuje się ok. 2 000 m3 odpadów (rocznie). 6) Usługi sprzątania wykonywane na odrębne zlecenie poza okresem opadów śniegu i zalegania śniegu wg wykazu zawartego w Tabeli nr 4 w dodatku nr 7 do SIWZ. 7) Usługi sprzątania w tym likwidacji gołoledzi i usuwania śniegu wykonywane na odrębne zlecenia w okresie opadów śniegu i zalegania śniegu wg wykazu zawartego w Tabeli nr 4 w dodatku nr 7 do SIWZ. 8) Odbiór, załadunek i wywóz na wysypisko odpadów, wszelkich nieczystości pozostawionych na chodnikach przez właścicieli, których nieruchomości przylegają bezpośrednio do pasa drogowego na zlecenie – w założonej ilości 200 m3 rocznie. 9) Sprzątanie innych terenów leżących w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomsko, w tym martwych pół skrzyżowań i terenów zielonych na zlecenie – w założonej w ilości 1 000 000 m2 rocznie. 10) Wywóz nieczystości/odpadów może nastąpić wyłącznie na legalne wysypisko śmieci. Wynagrodzenie ryczałtowe zawiera także załadunek, wywóz własnym transportem i przyjęcie na wysypisko (nie dotyczy śniegu). 11) W cenach za poszczególne wyżej opisane usługi Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie niezbędne nakłady (koszty) pozwalające na prawidłowe wykonywanie usługi przedmiotowego zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacja powierzchni przewidzianych do sprzątania zostały określone w dodatkach nr 7 i 8 do SIWZ. Standardy jakościowe wykonania usługi sprzątania zostały określone w szczególnym opisie przedmiotu zamówienia (dodatku nr 7 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (dodatku nr 8 do SIWZ). 3. Część II zamówienia Usługa sprzątania ulic z piachu ( z wyłączeniem chodników) z powierzchni jezdni bezpośrednio przylegających do krawężników jezdni (jedna strona 0,80m+ druga strona 0,80 m = 1,60 m) – nie została objęta niniejszym zamówieniem, umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U z 2016 r. poz. 1666 ). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika sprzątającego niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych w liczbie nie mniejszej niż 4 osoby zatrudnione w pełnym wymiarze godzin – czasu pracy ( pełnym etacie). Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: Wadium – „Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz.359 z zm.). 4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt IV.1.2) ppkt 3 lit. b-e ogłoszenia wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych”. 6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.5 SIWZ – (formularz ofertowy), 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów może złożyć wraz z ofertą oświadczenie z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach