Przetargi.pl
Usługi sprzątania siedzib własnych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6579000 , fax. 061 6579009
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6579000, fax. 061 6579009
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja i zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania siedzib własnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sprzątania miejsc prowadzenia działalności gospodarczej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., jednostki organizacyjne Biura Obsługi Mieszkańców nr 1 - 6, Pogotowie Techniczne, wraz z terenami zewnętrznymi. Usługa sprzątania dotyczy następujących nieruchomościach: Budynek Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S.A. przy ul. Rybaki 18a w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 2191,46 m?, powierzchnia zewnętrzna:346,61 m?, tereny zielone: 147,66 m?; Budynki zajmowane przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 przy ul. Paszty 10 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 319,34 m?, powierzchnia zewnętrzna: 9,00 m?; - ul. Janickiego 20 - powierzchnia zewnętrzna : 346,77 m? ( chodnik wzdłuż ulicy Janickiego - płytki chodnikowe oraz część parkingowa przyległa do budynku II wynajmowanego - kostka poz-bruk ); - ul. Staszica 15 - Archiwum - powierzchnia wewnętrzna: 98,97 m?, powierzchnia zewnętrzna: 143,17 m?, tereny zielone: 60,68 m?; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. 23 Lutego 4/6 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 411,60 m?, powierzchnia zewnętrzna: 510,10 m?; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 przy ul. Św. Marcin 51 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 381,11.m?, powierzchnia zewnętrzna: 179,36 m?; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 przy ul. Łozowej 26 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 497,68 m?, powierzchnia zewnętrzna: 202,50 m?, tereny zielone: 17,48 m?; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 5 przy ul. Nehringa 2 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 528,87 m?, powierzchnia zewnętrzna: 638,00 m?; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6 przy ul. Brzask 3 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 310,70 m?, powierzchnia zewnętrzna: 294,00 m?, tereny zielone: 143,00 m?; Budynek zajmowany przez Pogotowie Techniczne przy ul. Janickiego 20 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 139,78 m?. Łączna powierzchnia wewnętrzna: 4 879,51 m?, powierzchnia zewnętrzna: 2 669,51 m? i powierzchnia terenów zielonych: 368,82m?. Powierzchnia okien do jednorazowego mycia- 2 182,50 m?, ilość żaluzji do jednorazowego mycia-204 szt. oraz ilość firan do jednorazowego prania-84 szt. 2.Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w wymienionych powyżej budynkach i terenach do nich przyległych, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. 3.Wykonawca i Zamawiający zobowiązany jest do wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją umowy, która co najmniej raz w tygodniu, np. w każdy piątek ( w przypadku gdy w piątek przypadało święto - należy wyznaczyć inny dzień tygodnia ) skontroluje poziom świadczenia usługi przez pracowników Wykonawcy. Czynności kontrolne wraz z uwagami zostaną odnotowane w protokole odbioru prac ( zestawienie miesięczne), podpisanym przez przedstawicieli Stron. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 5 do umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia za pomocą urządzeń będących w jego dyspozycji oraz przy pomocy środków nabywanych we własnym zakresie i na własny koszt, w szczególności: maszyn czyszczących, środków czyszczących, dezynfekujących, worków na śmieci. 5.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia za pomocą zatrudnionych u Wykonawcy osób, których wykaz przedstawi Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż dzień zawarcia umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; 7.Przedmiot zamówienia należy wykonywać poza godzinami pracy (godziny pracy od 7:00 do 15:00 w dni robocze) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy (pomieszczenia serwerowni - pok. 225, drukarnia, archiwum i pokoje: 229, 314, 315 - ZNAJDUJĄCE SIĘ W SIEDZIBIE ZARZĄDU SPÓŁKI PRZY UL. RYBAKI 18A); 8.Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i uzupełnienie na własny koszt środków czystości oraz higieny osobistej i środków zapachowych do toalet. 9.Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia w celu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę odpowiedniej do zapotrzebowania ilości soli oraz piasku. 10.Wykonawca zobowiązany jest do składowania odpadów zebranych w trakcie sprzątania w miejscach przeznaczonych do zbierania odpadów na terenie nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia; 11.W okresie zebrań absolutoryjnych tj miesiącach lutym i marcu w pomieszczeniach - świetlicach usługi sprzątania należy wykonywać zgodnie z zakresem czynności określonym w załączniku nr 2 do umowy w dniu poprzedzającym zebranie w godzinach przedpołudniowych - DOTYCZY SIEDZIB BIUR OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW 1-6. 12.Z uwagi na okresowe użytkowanie pomieszczenia archiwum przy ul Staszica 15 usługę sprzątania należy wykonywać zgodnie z standardowym zakresem czynności, który został określony w załączniku nr 2 do umowy - jeden raz w miesiącu w godzinach pracy tj pomiędzy godzina 9:00 a 14:00 w pierwszą środę miesiąca. 13. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do przechowywania materiałów i urządzeń związanych z wykonywaniem usługi. 14.Jeżeli Wykonawca jest zakładem pracy chronionej w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997r., będzie on zobowiązany do comiesięcznego przedkładania informacji ( tj. do 15-go dnia każdego miesiąca ) dotyczącej kwoty obniżenia wpłat na PFRON z tytułu zakupu usług u tego Wykonawcy, wliczoną jako iloczyn wskaźnika wynagrodzenia niepełnosprawnych pracowników firmy zaliczonych do znacznego umiarkowanego stopnia niepełnosprawności i wskaźnika udziału przychodów, dla wszystkich faktur wystawionych przez Wykonawcę na rzecz MPGM S.A. 15.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia toalet w: - ręczniki w listkach typ V (ZZ) zielone lub szare w kartonach po 4000 szt., 1 warstwowe ( maksymalna tolerancja +_ 5% ), wodoutwardzone o wymiarach listka 23 cm x 25 cm, gramatura mon. 36g/m?; - papier toaletowy konsumencki, 3 warstwowy, klejony całą powierzchnią, celulozowy o długości min. 18 m i szerokości wstęgi min 9 cm, biały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.1.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 6 000,00 zł słownie sześć tysięcy zł 1.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 1.4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego, tj.: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, Poznań: 38 1600 1084 0004 0503 6633 7001 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZZP -PN 2013, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 230. 1.5.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach