Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Gospodarstwo Skarbu Państwa Klewki z siedzibą w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-175 Olsztyn, ul. Bałtycka 65
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 5239155 w. 13 , fax. 0-89 5239154
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Gospodarstwo Skarbu Państwa Klewki z siedzibą w Olsztynie
ul. Bałtycka 65 65
10-175 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 5239155 w. 13, fax. 0-89 5239154
REGON: 01034470802754 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej budynków i biur administrowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Gospodarstwo Skarbu Państwa Klewki z/s w Olsztynie ul. Bałtycka 65 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie dwu obiektów w okresie od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 r. to jest przez 12 miesięcy. Obiekt nr 1 - kompleksowe codzienne (w dni robocze) sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ulicy Głowackiego 6 w Olsztynie w zakres, którego wchodzi: sprzątanie pokoi biurowych, korytarzy piwnic, korytarzy pięter, klatek schodowych i toalet; dostarczanie i uzupełnianie artykułów sanitarnych do toalet (papier toaletowy, ręczniki papierowe, nakładki na sedes, mydło w płynie), mycie okien. Obiekt nr 2 - kompleksowe codzienne (w dni robocze) sprzątanie pomieszczeń w budynkach biurowym i archiwum ul. Bałtycka 65 w Olsztynie w zakres, którego wchodzi: sprzątanie pokoi biurowych, hal archiwum, korytarzy i toalet; dostarczanie i uzupełnianie artykułów sanitarnych do toalet (papier toaletowy, ręczniki papierowe, nakładki na sedes, mydło w płynie), mycie okien. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie przez okres, co najmniej 12 miesięcy, co najmniej dwie usługi sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (wskazanych w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r., nr 75 poz. 690 z późn. zm.) o powierzchni użytkowej co najmniej 1.500 m2 każdy, oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100000 złotych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy zobowiązani są zamieścić w ofercie stosowne dokumenty i oświadczenia 1) Wypełniony i podpisany druk Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (wskazanych w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U. z 2002 r., nr 75 poz. 690 z późn. zm.), o powierzchni użytkowej co najmniej 1.500 m2 każdy, wykonywanych przez okres, co najmniej 12 miesięcy, z podaniem przedmiotu zamówienia i miejsca, okresu wykonywania zamówienia, nazwy zamawiającego i powierzchni użytkowej. 6) Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi, o których mowa w pkt. 5) zostały wykonane należycie. 7) Wykaz części przedmiotu zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 8) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 10) W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej: a) w ofercie musi być zamieszczony oryginał pełnomocnictwa z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. b) dokumenty wymienione w pkt. 3.2 pkt. 2) i 5) składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, dokumenty wymienione w pkt. 3.2 pkt. 4) składa każdy z członków konsorcjum. Oświadczenie wymienione w ust 3.2 pkt. 1) składa każdy z wykonawców lub składają wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania obiektów w użytkowaniu ZUS Oddział w Elblągu.
Dodano: 2016-07-20 - Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu
Dodano: 2016-07-07 - Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Olsztynie.
Dodano: 2016-06-16 - Świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych oraz powierzchni wewnętrznych w budynkach będących własnością Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Olsztynie
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137 i przy ul. Wojska Polskiego 1
Dodano: 2016-04-19 - UTRZYMANIE OBIEKTU - MIEJSCE OBSŁUGI PODRÓŻNYCH LUTEK PRZY DK S7 ODC. OLSZTYNEK - ZAŁUSKI, KM 10+100
Dodano: 2016-03-31 - UTRZYMANIE OBIEKTU - MIEJSCE OBSŁUGI PODRÓŻNYCH LUTEK PRZY DK S7 ODC. OLSZTYNEK - ZAŁUSKI, KM 10+100
Dodano: 2016-03-21 - Usługa sprzątania powierzchni biurowych i użytkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego wraz z utrzymaniem w czystości, konserwacją zieleni, odśnieżaniem posesji i przyległych do budynków chodników
Dodano: 2016-02-23 - Sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych
Dodano: 2016-02-02