Przetargi.pl
Remont sanitariatów i kuchni Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku

Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4283444 , fax. 0-87 4283444
  • Data zamieszczenia: 2009-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej
    ul. Sikorskiego 3 3
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4283444, fax. 0-87 4283444
    REGON: 79033407700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów i kuchni Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1. Remonty łazienek na poddaszu i parterze. 1.1. Demontaż wszelkich instalacji 1.2. Wyburzenia ścianek działowych 1.3. Skucie posadzek i ścian ze starymi okładzinami 1.4. Wykonanie nowych instalacji z armaturą wod - kan i elektrycznych 1.5. Wykonanie nowych ścianek, posadzek i okładzin 1.6. Malowanie 1.7. Wymiana stolarki drzwiowej z wykuciem otworów 1.8. Montaż grzejników 1.9. Montaż podgrzewaczy wody 2. Adaptacja pokoju na kuchenkę 2.1. Wykonanie instalacji z armaturą 2.2. Wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek 2.3. Malowanie pomieszczenia 3. Remont pomieszczeń kuchni i stołówki 3.1. Demontaż urządzeń i instalacji w pomieszczeniu kuchni 3.2. Skucie posadzek i ścian z okładzinami jw. 3.3. Wykonanie nowych posadzek i tynków z ponownym malowaniem jw. 3.4. Wykonanie wszelkich instalacji wod - kan i elektrycznych 3.5. Wymiana okien i stolarki drzwiowej 3.6. Montaż wszelkiej armatury 3.7. Demontaż i montaż wanien do hydromasażu 3.8. Montaż 2 klimatyzatorów z kompletem instalacji 3.9. Montaż żaluzji 3.10. Montaż podgrzewaczy wody
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 pkt 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Wymagane dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Art. 22 ust. 1 pkt. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN - zapewnią, że czynności objęte zamówieniem będą wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych; Wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np: protokoły odbioru robót, referencje itp.) - Załącznik nr 4 do SIWZ; - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia, oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego, aktualne, co najmniej na dzień upływu terminu składania ofert. - Załącznik nr 5 do SIWZ Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 PLN.; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN; Wymagane dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 PLN; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. Art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych). Wymagane dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach