Przetargi.pl
Usługi sprzątania posesji dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej-administratora części gminnej.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Zakopiańska 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4791469 , fax. 068 4539004
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Zakopiańska 7 7
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4791469, fax. 068 4539004
    REGON: 08015657600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania posesji dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej-administratora części gminnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Codzienne- w dni robocze (pon.-pt) sprzątanie otoczenia budynków (chodników i dojść do budynku oraz dojść do klatek schodowych), zbieranie odpadów stałych z terenu posesji( papiery butelki), oczyszczanie wycieraczek przed wejściem, oczyszczanie z odpadów wlotów do okienek piwnicznych, utrzymywanie czystości wokół pojemników na nieczystości stałe ( w pergoli) Wg. potrzeb - usuwanie śniegu i lodu z chodników i dojść do klatek schodowych, usuwanie gołoledzi, posypywanie piaskiem, usuwanie trawy z opaski budynku i chodnika, usuwanie nadmiaru śniegu z dachu i strącanie sopli z rynien i gzymsów, wymiana lub uzupełnienie piasku w piaskownicach przydomowych. Wykaz nieruchomości z zestawieniem powierzchni do sprzątania określa załącznik nr 6 do SIWZ. Powierzchnia objęta usługą na dzień ogłoszenia postępowania zostaje określona na 28600,72 m2.Wielkość ta może być korygowana w okresach miesięcznych w zależności od zmian aktualnych zasobów administrowanych nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000 zł. Szczegóły dotyczące wpłaty i zwrotu wadium zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy pzp.2. Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem.3. Musi nie zalegać z opłatami do ZUS i US. 4.Musi przyjąć obowiązki określone w projekcie umowy załączonym do SIWZ.Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. 6.Ocena spełnienia tych warunków na zasadzie: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferta.2 Informacja ogólna o Wykonawcy. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22. ust.1 ustawy pzp.4.Aktualny odpis z własciwego rejestru lub aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci wystawione nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami z ZUS i US. 6 Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia OC działalności. 7. Referencje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowe referencje
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach