Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja ulic gminnych oraz dróg wewnętrznych na terenie Gminy Kłodawa w 2010r.

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40 40
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
    REGON: 00054206600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja ulic gminnych oraz dróg wewnętrznych na terenie Gminy Kłodawa w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją ulic gminnych oraz dróg wewnętrznych na terenie Gminy Kłodawa w 2010r. Łączna długość dróg pozostających w zarządzie Wójta Gminy Kłodawa wynosi: 146,7 km. I. Zakres prac objętych zamówieniem: 1. Konserwacja - naprawy bieżące nawierzchni jezdni bez zmiany konstrukcji nawierzchni. 2. Remonty - wykonanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie. II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia. 1. Konserwacja i remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Kłodawa na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: naprawy dróg gruntowych - profilowanie, zagęszczanie i odwodnienie. 2. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach nieutwardzonych: - remonty cząstkowe nawierzchni z kruszyw łamanych, stabilizowanych mechanicznie, - remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych, 3. Roboty ziemne: roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku. 4. Warstwy odsączające. 5. Podbudowy: - podbudowy z kruszywa naturalnego, - podbudowy z kruszywa łamanego betonowego, - podbudowy z kruszywa łamanego granitowego, bazaltowego. 6. Nawierzchnie dróg nieulepszone: - nawierzchnie żwirowe, - nawierzchnie z kruszywa łamanego (granitowego, bazaltowego). III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie konserwacji i remontów cząstkowych. 1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu zlecającego. W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania. Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu. Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 2. Do zgłoszenia Wykonawca ma obowiązek dołączyć: - obmiar, kosztorys powykonawczy (obejmujący wykonane roboty) sporządzony wg cen jednostkowych określonych w Umowie (z formularza cenowego do przetargu) - w razie konieczności wymagane badania, certyfikaty itp. zgodnie z art.10 prawa budowlanego. 3. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu wszelkie uszkodzenia nawierzchni drogowych na ulicach gminnych na terenie Gminy Kłodawa w 2010r. IV. Wytyczne będące podstawą do wykonania robót budowlanych: 1. Materiały użyte do wykonania przedmiotowych prac powinny posiadać atesty jakościowe. 2. Roboty należy wykonywać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), z warunkami i wymaganiami dla poszczególnych asortymentów robót określonymi w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych opracowanymi przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych, Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad oraz Branżowy Zakład Doświadczalny Dróg i Mostów a także z obowiązującymi Polskimi Normami Budowlanymi. 3. Roboty muszą być prowadzone w sposób umożliwiający dojazd do posesji mieszkańcom i służbom gminnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), w terminie do dnia 05.02. 2010r. do godz 12.00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Urzędu Gminy Kłodawa: w Gospodarczym Banku Spółdzielczym, nr 03 8363 0004 0008 4680 2000 0009 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5) wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków o których mowa powyżej: 1. Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 (części IV-1 pkt 1 SIWZ) oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w części V- 1 pkt 1 SIWZ. 2. Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2 (części IV-1 pkt 2 SIWZ) oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę, o których mowa w części V-1 pkt 5 SIWZ. Ze złożonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać, iż Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum 180 000,00 zł i obejmowała swoim zakresem bieżące utrzymanie i konserwację dróg i ulic. 3. Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3 (części IV-1 pkt 3 SIWZ) oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o których mowa w części V-1 pkt 1 SIWZ. Ze złożonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej następującym sprzętem tj.: a) samochód samowyładowczy (10t -15t): 1 szt, b) walec statyczny samojezdny (min.10t): 1 szt, c) równiarka samojezdna (min. 74kW): 1 szt. 4. Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4 (części IV-1 pkt 4 SIWZ) oceniane będzie na podstawie dokumentów, o których mowa w części V-1 pkt 4 SIWZ. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 5. Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5 (części IV-1 pkt 5 SIWZ) oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V-1 pkt 2 i 3 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. 3. Oświadczenie lub dokument wskazujący na brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ. 4. Aktualną na dzień składania ofert opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach