Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów. Zad nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów Zad nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów. Zad nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów Zad nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów. Zad nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów Zad nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów Sposób wykonywania zamówienia 1.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości i odpowiednich dla danych powierzchni. 2.Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, środki nabłyszczające, aerozole , odświeżacze do toalet, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, papier toaletowy itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt. 3.Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. 4.Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze w godzinach 15:00 – 20:00, mycie okien i sidingu oraz pranie wykładzin z uwagi na charakter i zakres usług może być wykonywane w dni wolne od pracy uzgodnione z Zamawiającym. 5.Przed rozpoczęciem sprzątania każdorazowo wykonawca rozbroi system alarmowy własnym kodem otrzymanym przy przekazaniu pomieszczeń. 6.Klucze do pomieszczeń Wykonawca będzie pobierał, a po zakończeniu sprzątania będzie pozostawiał w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Natomiast klucz do drzwi wejściowych Obwodu Drogowego w Hrubieszowie wykonawca otrzyma od Zamawiającego a po zakończeniu wykonywania zamówienia zwróci Zamawiającemu. 7.Po zakończeniu sprzątania, każdorazowo, Wykonawca zamknie wszelkie sprzątane pomieszczenia i okna oraz dla zadania nr 1 uzbroi system alarmowy przekazanym przez Zamawiającego kodem. 8.Wykonawca zobowiązuje się do, nie przeglądania dokumentów i nie korzystania z komputerów i innych urządzeń (telefony, faksy, kserokopiarka) znajdujących się w pomieszczeniach biurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Zad nr 1 - 509,00 zł słownie: pięćset dziewięć zł 00/100 Zad nr 2 105,00 zł: słownie sto pięć zł 00/100 Łącznie oba zadania 614,00 zł słownie: sześćset czternaście zł 00/100 19.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 19.2.1. Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. W tytule wpłaty zaleca się wpisanie nazwy zamówienia; Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które przed terminem składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego; 19.2.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym; 19.2.3. Gwarancjach bankowych; 19.2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 19.2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 19.2.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna powyższy dokument w oryginale należy dołączyć do oferty. 19.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 19.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 19.5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 19.1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 19.2. zostanie wykluczony z postępowania. 19.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). 19.6.1 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 19.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 19.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 19.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 19.10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 19.10.1. Odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 19.10.2. Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 19.10.3. Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach