Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2021-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Czynności do wykonania w ramach zamówienia A.Czynności codzienne do wykonania w ramach zamówienia na terenie biur Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach (Siedziba RDW w Puławach ul. Składowa 1a,24-100 Puławy powierzchnia użytkowa 154m2): a)w pokojach: odkurzanie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, codziennie, w dni robocze, opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek, codziennie w dni robocze (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy), b)Na korytarzu i schodach pomiędzy pierwszym i drugim piętrem:  Odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg codziennie w dni robocze,  pastowanie podłóg raz w miesiącu. c) W sanitariatach:  mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp., codziennie w dni robocze, odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg codziennie w dni robocze, mycie ścian (glazury) co najmniej dwa razy w tygodniu. d)mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym B.Czynności raz w tygodniu (Siedziba OD Puławy ul. Dęblińska 29, 24-100 Puławy, powierzchnia użytkowa OD Puławy 100m2) w godzinach pracy Zamawiającego (1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek): a.w pokojach: odkurzanie / zamiatanie/ mycie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, jeden raz w tygodniu, w dni robocze, każdorazowo opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy), b.Na korytarzu: Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg, pastowanie podłóg raz w miesiącu. c.W sanitariatach (szatnia, łazienka): Każdorazowo mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp., Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg, Każdorazowo mycie ścian (kafelek). d.mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym C.Czynności raz w tygodniu (Siedziba OD w Annopolu, ul. Puławska 45, 20-235 Annopol -powierzchnia użytkowa OD Annopol 101m2,) w godzinach pracy Zamawiającego (1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek): a.w pokojach: odkurzanie / zamiatanie/mycie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, jeden raz w tygodniu, w dni robocze, każdorazowo opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy), b.Na korytarzu: Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg, pastowanie podłóg raz w miesiącu. c.W sanitariatach (szatnia, łazienka): Każdorazowo mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp., Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg, Każdorazowo mycie ścian (kafelek). d.mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wymagania: 1)Wykonawca wykona usługę starannie, własnym sprzętem przy użyciu własnych materiałów dobrej jakości (nie dotyczy to papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła). 2)Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, szczotki, ścierki, worki na śmieci itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt. 3)Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. 4)Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego w godzinach 15.00–20.00 dla czynności codziennych oraz w godzinach pracy Zamawiającego dla czynności wykonywanych 1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek. 5)Sprzęt, ubrania robocze pracowników Wykonawcy i środki czystości, Wykonawca będzie przechowywał w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 6)Zamawiający powierzy Wykonawcy klucze do pomieszczeń na czas obowiązywania umowy. 7)Każdorazowo po zakończeniu sprzątania Wykonawca zamknie wszelkie pomieszczenia, okna i drzwi do pomieszczeń – zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. 8)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów i nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych. 9)Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania wyznaczonych pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach