Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZDW - ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUBCZYCACH

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4591800 , fax. 77 4581352
  • Data zamieszczenia: 2013-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4591800, fax. 77 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZDW - ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUBCZYCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ZDW - Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90911200-8 Usługi sprzątania budynków 2. Lokalizacja i zakres usług: 2.1. Lokalizacja: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Głubczycach, 49-100 Głubczyce, ul. Kościuszki 8. 2.2. Zakres usług: Powierzchnie objęte sprzątaniem - 472,5 m2, z wyszczególnieniem; - wejście główne do biurowca wraz ze schodami - korytarze od parteru do I piętra - 78,2 m2 - ciągi komunikacyjne / klatka schodowa /od parteru ,piętro do poddasza - 30,10 m2 Podłogi wykonane z płytek-21,7m2,lastryko - 8,2m2. Mycie okien na korytarzach i klatce schodowej o powierzchni 12,92 m2. -pomieszczenia na I piętrze o łącznej powierzchni - 258,70 m2, w tym: - 9 pokoi biurowych - 186,6 m2, - sala konferencyjna - 37,3 m2, - 2 pomieszczenia magazynowe - 25,7 m2, - 2 toalety - 9,1 m2, pracownicy korzystający z toalet 9 osób + 4 osoby wynajm. WZMiUW, podłoga w wc płytki-9,1m2,płytki ścienne 46,76 m2. Mycie okien w w/w pomieszczenia o powierzchni 62,68 m2, w pomieszczeniach biurowych , magazynowych i sali konferencyjnej podłogi z paneli . -pomieszczenia na parterze budynku socjalnego o powierzchni 105,50 m2 - szatnia, umywalnia, 2 toalety, 2 pisuary, 2 kabiny natryskowe - pracownicy korzystający z urządzeń -7 osób. Mycie okien w w/w pomieszczeniach o powierzchni 10,34 m2, podłoga w szatni linoleum 86,6m2,w umywalni i kabinach natryskowych-2 szt .,wc-2 szt. , pomieszczenie bojlera - płytki 18,9 m2 , płytki ścienne 47,90m2. Mycie okien w pomieszczeniach nie sprzątanych - pustostanach - świetlica oraz lokale biurowe o łącznej powierzchni okien 85,07m2 znajdujące się na parterze budynku administracyjnego . Okna mają wysokość od 240 do 264 cm , dwuskrzydłowe oraz pięcioskrzydłowe -pionowo(świetlica 10 szt. okien),drzwi przeszklone balkonowe wys. 316 cm. Razem ilość oczek, pisuarów, umywalek i kabin prysznicowych: - 4 oczka, - 2 pisuary, - 6 umywalek, - 2 kabiny(glazura), - 3 lustra. Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem: -linoleum - 86,6 m2, -lastryko - 8,4 m2, -płytki - 127,9 m2, -panele - 249,6 m2, -płytki ścienne -94,66 m2, -powierzchnia okien - 171,01 m2, - drzwi - 27 szt. Ponadto zamawiający posiada: - 10 koszy 35 l, - 4 kosze 60 l
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach