Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4591800 , fax. 77 4581352
- Data zamieszczenia: 2013-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127 127
45-231 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4591800, fax. 77 4581352
REGON: 00012652800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZDW - ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUBCZYCACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ZDW - Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90911200-8 Usługi sprzątania budynków 2. Lokalizacja i zakres usług: 2.1. Lokalizacja: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Głubczycach, 49-100 Głubczyce, ul. Kościuszki 8. 2.2. Zakres usług: Powierzchnie objęte sprzątaniem - 472,5 m2, z wyszczególnieniem; - wejście główne do biurowca wraz ze schodami - korytarze od parteru do I piętra - 78,2 m2 - ciągi komunikacyjne / klatka schodowa /od parteru ,piętro do poddasza - 30,10 m2 Podłogi wykonane z płytek-21,7m2,lastryko - 8,2m2. Mycie okien na korytarzach i klatce schodowej o powierzchni 12,92 m2. -pomieszczenia na I piętrze o łącznej powierzchni - 258,70 m2, w tym: - 9 pokoi biurowych - 186,6 m2, - sala konferencyjna - 37,3 m2, - 2 pomieszczenia magazynowe - 25,7 m2, - 2 toalety - 9,1 m2, pracownicy korzystający z toalet 9 osób + 4 osoby wynajm. WZMiUW, podłoga w wc płytki-9,1m2,płytki ścienne 46,76 m2. Mycie okien w w/w pomieszczenia o powierzchni 62,68 m2, w pomieszczeniach biurowych , magazynowych i sali konferencyjnej podłogi z paneli . -pomieszczenia na parterze budynku socjalnego o powierzchni 105,50 m2 - szatnia, umywalnia, 2 toalety, 2 pisuary, 2 kabiny natryskowe - pracownicy korzystający z urządzeń -7 osób. Mycie okien w w/w pomieszczeniach o powierzchni 10,34 m2, podłoga w szatni linoleum 86,6m2,w umywalni i kabinach natryskowych-2 szt .,wc-2 szt. , pomieszczenie bojlera - płytki 18,9 m2 , płytki ścienne 47,90m2. Mycie okien w pomieszczeniach nie sprzątanych - pustostanach - świetlica oraz lokale biurowe o łącznej powierzchni okien 85,07m2 znajdujące się na parterze budynku administracyjnego . Okna mają wysokość od 240 do 264 cm , dwuskrzydłowe oraz pięcioskrzydłowe -pionowo(świetlica 10 szt. okien),drzwi przeszklone balkonowe wys. 316 cm. Razem ilość oczek, pisuarów, umywalek i kabin prysznicowych: - 4 oczka, - 2 pisuary, - 6 umywalek, - 2 kabiny(glazura), - 3 lustra. Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem: -linoleum - 86,6 m2, -lastryko - 8,4 m2, -płytki - 127,9 m2, -panele - 249,6 m2, -płytki ścienne -94,66 m2, -powierzchnia okien - 171,01 m2, - drzwi - 27 szt. Ponadto zamawiający posiada: - 10 koszy 35 l, - 4 kosze 60 l - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.2.2016).
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-12-07 - Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2015-12-03 - Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2015-12-03 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i terenach do nich przyległych oraz wykonywania prac pomocniczych w zasobach mieszkaniowych Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Opolu
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-11-13 - Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.1.2015)
Dodano: 2015-05-14 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Parku Naukowo-Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2015-04-28 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2014-12-01 - Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku siedziby Delegatury NIK w Opolu
Dodano: 2014-09-29