Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4591800 , fax. 77 4581352
- Data zamieszczenia: 2012-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127 127
45-231 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4591800, fax. 77 4581352
REGON: 00012652800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZDW - ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUBCZYCACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ZDW - Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.12.00-8 - usługi sprzątania budynków. Lokalizacja: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Głubczycach, ul. Kościuszki 8, 49-100 Głubczyce. Zakres usług: powierzchnie objęte sprzątaniem - 472,5 m2 z wyszczególnieniem: a) wejście główne do biurowca wraz ze schodami, b) korytarze od parteru do I piętra - 78,2 m2, c) ciągi komunikacyjne (klatka schodowa) od parteru, piętro do poddasza - 30,10 m2. Podłogi wykonane z płytek - 21,7m2, lastryko - 8,2m2. Mycie okien na korytarzach i klatce schodowej o powierzchni 10,40 m2, d) pomieszczenia na I piętrze o łącznej powierzchni - 258,70 m2, w tym: - 9 pokoi biurowych - 186,6 m2, - sala konferencyjna - 37,3 m2, - 2 pomieszczenia magazynowe - 25,7 m2, - 2 toalety - 9,1 m2, pracownicy korzystający z toalet 9 osób + 4 osoby wynajmujące WZMiUW, podłoga w wc płytki - 9,1m2, płytki ścienne 46,76 m2. Mycie okien w wyżej wymienionych pomieszczenia o powierzchni 50,70 m2 w pomieszczeniach biurowych , magazynowych i sali konferencyjnej podłogi z paneli, e) pomieszczenia na parterze budynku socjalnego o powierzchni 105,50 m2: - szatnia, umywalnia, 2 toalety, 2 pisuary, 2 kabiny natryskowe - pracownicy korzystający z urządzeń - 7 osób. Mycie okien w wyżej wwymienionych pomieszczeniach o powierzchni 8,80 m2, podłoga w szatni linoleum 86,6m2, w umywalni i kabinach natryskowych - 2 szt., wc - 2 szt., pomieszczenie bojlera - płytki 18,9 m2, płytki ścienne - 47,90m2. Razem ilość oczek, pisuarów, umywalek i kabin prysznicowych: a) 4 oczka, b) 2 pisuary, c) 6 umywalek, d) 2 kabiny (glazura), f) 3 lustra. Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem: a) linoleum - 86,6 m2, b) lastryko - 8,4 m2, c) płytki - 127,9 m2, d) panele - 249,6 m2, e) płytki ścienne - 94,66 m2, f) powierzchnia okien - 69,90 m2, g) drzwi - 27 szt. Ponadto zamawiający posiada: a) 10 koszy 35 l, b) 4 kosze 60 l - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.2.2016).
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-12-07 - Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2015-12-03 - Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2015-12-03 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i terenach do nich przyległych oraz wykonywania prac pomocniczych w zasobach mieszkaniowych Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Opolu
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-11-13 - Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.1.2015)
Dodano: 2015-05-14 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Parku Naukowo-Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2015-04-28 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2014-12-01 - Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku siedziby Delegatury NIK w Opolu
Dodano: 2014-09-29