Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ZDW - Oddziału Terenowego w Głubczycach

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2010-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ZDW - Oddziału Terenowego w Głubczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ZDW - Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90911200-8 Usługi sprzątania budynków 2. Lokalizacja i zakres usług: 2.1. Lokalizacja: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Głubczycach 49-100 Głubczyce ul. Kościuszki 8 2.2. Zakres usług: Powierzchnie objęte sprzątaniem - 472,5 m2, z wyszczególnieniem; * wejście główne do biurowca wraz ze schodami * korytarze od parteru do I piętra - 78,2 m2 * ciągi komunikacyjne / klatka schodowa /od parteru ,piętro do poddasza- 30,10 m2 Podłogi wykonane z płytek. Mycie okien na korytarzach i klatce schodowej o powierzchni 10,40 m. * pomieszczenia na I piętrze o łącznej powierzchni - 258,70 m2 , w tym: - 9 pokoi biurowych - 186,6 m2, - sala konferencyjna - 37,3 m2, - 2 pomieszczenia magazynowe-25,7 m2, - 2 toalety- 9,1 m2, pracownicy korzystający z toalet 11 osób + 4 osoby wynajm. WZMiUW Mycie okien w w/w pomieszczenia o powierzchni 50,70 m2, w pomieszczeniach biurowych, magazynowych i sali konferencyjnej podłogi z paneli. * pomieszczenia na parterze budynku socjalnego o powierzchni 105,50 m2 - szatnia , umywalnia, 2 toalety, 2 pisuary, 2 kabiny natryskowe - pracownicy korzystający z urządzeń-7 osób. Mycie okien w w/w pomieszczeniach o powierzchni 8,80 m2, podłoga w szatni wykładzina podłogowa - gumolit, reszta płytki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach