Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i otoczenia budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy przy ul. Słowackiego 6/8 oraz dwóch lokali urzędowych przy ul. Mickiewicza 23 i ul. Gdańskiej 4

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-627 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224438878, , fax. 224439004
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
    Słowackiego 6/8
    01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224438878, , fax. 224439004
    REGON: 01525966300186
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i otoczenia budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy przy ul. Słowackiego 6/8 oraz dwóch lokali urzędowych przy ul. Mickiewicza 23 i ul. Gdańskiej 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania dla Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Świadczona usługa ma zapewnić bieżące utrzymanie czystości i porządku w budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz i jego otoczeniu (trawniki, parkingi) oraz w dwóch lokalach należących do Urzędu Dzielnicy Żoliborz przy ul.Mickiewicza 23, i Gdańskiej 4. 1. Zamawiający wymaga, aby w godzinach pracy Urzędu, na terenie obiektu, dostępne były minimum trzy osoby sprzątające – przez 8 godzin pracy. Prace należy zorganizować w taki sposób, aby sprzątanie pokoi plombowanych nie kolidowało z wykonywaniem obowiązków serwisu dziennego. 2. Dodatkowa osoba sprzątająca powinna porządkować teren wokół budynku Urzędu (parkingi, wejście główne do budynku, w tym schody) oraz opróżniać kosze na śmieci znajdujące się wokół Urzędu. Ponadto Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby w okresie jesienno – zimowym (od października do marca – czas opadów śniegu i deszczu ze śniegiem) na parterze budynku (hol główny, „mały WOM” oraz Sala Obsługi Mieszkańców, główna klatka schodowa, tylne wejście do budynku, korytarz w Wydziale Spraw Społecznych) w godzinach pracy Urzędu, pracowała dodatkowa osoba, czyszcząca podłogi z naniesionego błota, piasku i wody oraz odśnieżająca schody i wejścia do budynku Urzędu. 3. Zamawiający wymaga sporządzenia przez Wykonawcę listy pracowników zatrudnionych przy sprzątaniu i bieżącego jej aktualizowania. 4. Zamawiający wymaga aby wszystkie używane środki czystości, przeznaczone do sprzątania w pokojach biurowych były ekologiczne, przyjazne dla środowiska i ludzi, ulegające biodegradacji, oznaczone znakiem „eco” lub „bio” (§ 3 ust.12 umowy) 5. Zamawiający wymaga, aby balustrady schodów (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz okładziny ścian windy, czyszczone były specjalnym środkiem do pielęgnacji stali. 6. Zamawiający założy „Zeszyt usterek” i udostępni go pracownikom Urzędu w celu wpisywania tam zauważonych usterek w wykonywanym sprzątaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca codziennie sprawdzał zapisy w „Zeszycie usterek”, usuwał wpisane tam usterki i odnotowywał datę usunięcia usterek. 7. Zamawiający wymaga, aby podczas opadów śniegu, odśnieżanie terenu wokół budynku odbywało się przed rozpoczęciem pracy Urzędu, a w szczególności schodów i podjazdów do budynku Urzędu. Wykonawca nie powinien dopuścić do gromadzenia śniegu i lodu przy wszelkich przegrodach budowlanych (ścianach, cokołach) budynku oraz w obrębie chodników, dróg dojazdowych i miejsc parkingowych). Zamawiający zwraca uwagę na fakt, że do zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych nie mogą być używane środki chemiczne takie jak sól i z tego powodu wykonawca bezwzględnie nie powinien dopuścić do ubicia a następnie do zlodzenia zalegającego śniegu. Zamawiający nie zezwala na sypanie piaskiem i solą schodów, podjazdu i wejścia do budynku urzędu. Zamawiający wymaga używania środków odladzających, neutralnych dla środowiska (bezpiecznych dla roślin), bezpiecznych dla powierzchni betonowych, asfaltowych i metalowych, kostki brukowej (np. Donsol, Zabójca lodu itp.) 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprzątał pokoje biurowe po ewentualnym ich odnowieniu ( po malowaniu itp. ) 9. Zamawiający nie wyklucza możliwości wydłużenia dnia pracy Urzędu, a w szczególności WOM lub wyznaczenia dodatkowych dni pracy (np. soboty). W związku z tym sprzątanie pomieszczeń powinno być dostosowane do dni i godzin pracy Urzędu. 10. Zamawiający wymaga aby toalety Urzędu były sprzątane kilkakrotnie (minimum dwa razy) w ciągu dnia oraz bezwzględnie po zamknięciu Urzędu. 11. Zamawiający wymaga, aby zabrudzone ścierki do wycierania naczyń Wykonawca prał i prasował na własny koszt. Zamawiający nie dopuszcza możliwości montażu pralki w żadnym z obiektów Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów, w przypadku gdy wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach