Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz ogłasza przetarg
- Adres: 01-627 Warszawa, Słowackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224438878, , fax. 224439004
- Data zamieszczenia: 2019-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
Słowackiego 6/8
01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224438878, , fax. 224439004
REGON: 01525966300186 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i otoczenia budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy przy ul. Słowackiego 6/8 oraz dwóch lokali urzędowych przy ul. Mickiewicza 23 i ul. Gdańskiej 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania dla Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Świadczona usługa ma zapewnić bieżące utrzymanie czystości i porządku w budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz i jego otoczeniu (trawniki, parkingi) oraz w dwóch lokalach należących do Urzędu Dzielnicy Żoliborz przy ul.Mickiewicza 23, i Gdańskiej 4. 1. Zamawiający wymaga, aby w godzinach pracy Urzędu, na terenie obiektu, dostępne były minimum trzy osoby sprzątające – przez 8 godzin pracy. Prace należy zorganizować w taki sposób, aby sprzątanie pokoi plombowanych nie kolidowało z wykonywaniem obowiązków serwisu dziennego. 2. Dodatkowa osoba sprzątająca powinna porządkować teren wokół budynku Urzędu (parkingi, wejście główne do budynku, w tym schody) oraz opróżniać kosze na śmieci znajdujące się wokół Urzędu. Ponadto Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby w okresie jesienno – zimowym (od października do marca – czas opadów śniegu i deszczu ze śniegiem) na parterze budynku (hol główny, „mały WOM” oraz Sala Obsługi Mieszkańców, główna klatka schodowa, tylne wejście do budynku, korytarz w Wydziale Spraw Społecznych) w godzinach pracy Urzędu, pracowała dodatkowa osoba, czyszcząca podłogi z naniesionego błota, piasku i wody oraz odśnieżająca schody i wejścia do budynku Urzędu. 3. Zamawiający wymaga sporządzenia przez Wykonawcę listy pracowników zatrudnionych przy sprzątaniu i bieżącego jej aktualizowania. 4. Zamawiający wymaga aby wszystkie używane środki czystości, przeznaczone do sprzątania w pokojach biurowych były ekologiczne, przyjazne dla środowiska i ludzi, ulegające biodegradacji, oznaczone znakiem „eco” lub „bio” (§ 3 ust.12 umowy) 5. Zamawiający wymaga, aby balustrady schodów (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz okładziny ścian windy, czyszczone były specjalnym środkiem do pielęgnacji stali. 6. Zamawiający założy „Zeszyt usterek” i udostępni go pracownikom Urzędu w celu wpisywania tam zauważonych usterek w wykonywanym sprzątaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca codziennie sprawdzał zapisy w „Zeszycie usterek”, usuwał wpisane tam usterki i odnotowywał datę usunięcia usterek. 7. Zamawiający wymaga, aby podczas opadów śniegu, odśnieżanie terenu wokół budynku odbywało się przed rozpoczęciem pracy Urzędu, a w szczególności schodów i podjazdów do budynku Urzędu. Wykonawca nie powinien dopuścić do gromadzenia śniegu i lodu przy wszelkich przegrodach budowlanych (ścianach, cokołach) budynku oraz w obrębie chodników, dróg dojazdowych i miejsc parkingowych). Zamawiający zwraca uwagę na fakt, że do zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych nie mogą być używane środki chemiczne takie jak sól i z tego powodu wykonawca bezwzględnie nie powinien dopuścić do ubicia a następnie do zlodzenia zalegającego śniegu. Zamawiający nie zezwala na sypanie piaskiem i solą schodów, podjazdu i wejścia do budynku urzędu. Zamawiający wymaga używania środków odladzających, neutralnych dla środowiska (bezpiecznych dla roślin), bezpiecznych dla powierzchni betonowych, asfaltowych i metalowych, kostki brukowej (np. Donsol, Zabójca lodu itp.) 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprzątał pokoje biurowe po ewentualnym ich odnowieniu ( po malowaniu itp. ) 9. Zamawiający nie wyklucza możliwości wydłużenia dnia pracy Urzędu, a w szczególności WOM lub wyznaczenia dodatkowych dni pracy (np. soboty). W związku z tym sprzątanie pomieszczeń powinno być dostosowane do dni i godzin pracy Urzędu. 10. Zamawiający wymaga aby toalety Urzędu były sprzątane kilkakrotnie (minimum dwa razy) w ciągu dnia oraz bezwzględnie po zamknięciu Urzędu. 11. Zamawiający wymaga, aby zabrudzone ścierki do wycierania naczyń Wykonawca prał i prasował na własny koszt. Zamawiający nie dopuszcza możliwości montażu pralki w żadnym z obiektów Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów, w przypadku gdy wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy oraz terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-26 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
Dodano: 2024-03-26 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości, transportu wewnątrzszpitalnego, usługi dodatkowe i pomocowe w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu biur i innych pomieszczeń w Sieć Badawcza Łukasiewicz – Warszawskim Instytucie Technologicznym
Dodano: 2024-03-21 - Utrzymanie porządku i czystości na m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek Rejon Terenów Publicznych
Dodano: 2024-03-18 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach prokuratur okręgu płockiego
Dodano: 2024-03-15 - "Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych obiektu Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddział w Poznaniu"
Dodano: 2024-03-13 - Kompleksowa usługa sprzątania oraz mycia okien wraz z ramami w okresie od 01.04.2024-31.12.2024 w budynku Urzędu Miasta przy al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 95 w Markach
Dodano: 2024-03-13 - Dozór i sprzątanie obiektu Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie
Dodano: 2024-03-11 - Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2024-03-09