Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ul. gen. Józefa Bema 70
01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
REGON: 66584000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część Przetargowa nr I - usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne – 135 szt., kosze na odchody zwierzęce – 89 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 12. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 13. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 14. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Część Przetargowa nr II - usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Młynów w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. W okresie trwania umowy, tereny na których prowadzony jest handel obwoźny tj. ul. Płocka 34, Żytnia 64 wymaga sprzątania w dniach poniedziałek – sobota po godzinie 1800. 2. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne – 95 szt., kosze na odchody zwierzęce – 90 szt.). 3. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 4. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 5. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 6. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 8. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 11. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 12. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 7 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 7 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Część Przetargowa nr III - usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Nowolipki w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne – 128 szt., kosze na odchody zwierzęce – 42 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 10. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 11. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 12. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Część Przetargowa nr IV - usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Ogrodowa w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne – 70 szt., kosze na odchody zwierzęce – 45 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 10. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 11. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 12. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, aby spełnić warunek dotyczący zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności z zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, Wykonawca przy realizacji umowy może wykazać te same osoby dla różnych części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - oferta częściowej nr I – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - oferta częściowej nr II – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - oferta częściowej nr III – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - oferta częściowej nr IV – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-15 - USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.
Dodano: 2024-07-10 - Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-07-10 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Dodano: 2024-07-02 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP PZH-PIB, przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie w ramach zadania podstawowego, oraz na ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie w postaci zleceń jednostkowych.
Dodano: 2024-07-02 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
Dodano: 2024-06-27 - Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
Dodano: 2024-06-13 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
Dodano: 2024-06-07 - Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-06-07 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-06-04