Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO NR 7 W LWÓWKU ŚLĄSKIM, BĘDĄCEJ W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 415 100 , fax. 756 415 115
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    Al. Wojska Polskiego 56
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 415 100, fax. 756 415 115
    REGON: 64175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa skarbu państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO NR 7 W LWÓWKU ŚLĄSKIM, BĘDĄCEJ W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania: usługi sprzątania nieruchomości położonej w Lwówku Śląskim przy ul. Wojska Polskiego nr 7 jest kolejną czwartą częścią zamówienia na usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze. NAZWA CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA: USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO NR 7 W LWÓWKU ŚLĄSKIM, BĘDĄCEJ W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE ZAKRES ZAMÓWIENIA: Wykonanie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego nr 7 w Lwówku Śląskim a także, utrzymanie czystości posesji i chodnika przy budynku sądowym. Przedmiot zamówienia – sprzątanie budynku: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, administracyjnych, sanitariatów i utrzymania czystości ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Wojska Polskiego nr 7 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych. Charakter budynku: ▪ pomieszczenia biurowe i pomocnicze, ciągi komunikacyjne, archiwa, sanitariaty, kotłownia o łącznej powierzchni sprzątania około – 810,60 m2 ▪ okna o łącznej powierzchni około – 120 m2 ▪ rodzaj powierzchni – wykładzina obiektowa typu „Gamrat” i terakota ▪ rodzaj okien – ramy drewniane, plastikowe Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący utrzymania czystości pomieszczeń budynku sądowego: • Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych (pokoje biurowe, archiwa, inne pomieszczenia typu sanitariaty, kotłownia), • Codzienne zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, sali rozpraw i w pomieszczeniach biurowych, • Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu i brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów oraz balustrad , • Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury, • Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, • Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki, • Okresowe mycie stolarki okiennej i okien, • Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, • Okresowe sprzątanie pomieszczeń w kotłowni, archiwach, dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym, • Codzienne opróżnianie koszy na śmieci i koszy niszczarek oraz wynoszenie ich zawartości do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach i koszach niszczarek. • Czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych Posesja sądowa (parking samochodowy z terenem zieleni): w tym powierzchnia;  stanowisk parkingowych (parking wewnętrzny) – 5 stanowisk (około 60 m2 bez nawierzchni)  dróg wewnętrznych i manewrowych – 189 m2,  chodników i dojść do budynku – 8 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej)  zieleni – 6.496 m2 Częstotliwość wykonywania prac utrzymania czystości posesji sądu: 1) Zbieranie śmieci z posesji, zamiatanie chodnika przy budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Wojska Polskiego nr 7, zbieranie śmieci i zamiatanie parkingu wewnętrznego, Częstotliwość – co najmniej raz dziennie w dniach od poniedziałku do piątku do godziny 7.15 2) Opróżnianie koszy na zewnątrz (aktualnie 1 kosz) od wejścia-wjazdu na posesję - parking wewnętrzny Częstotliwość – co najmniej raz dziennie w dniach od poniedziałku do piątku do godziny 7.15 3) Mycie drzwi wejściowych (z zewnątrz i od wewnątrz łącznie 2 sztuk, mycie tablic informacyjnych zewnętrznych przy wejściu głównym. 4) Częstotliwość – co najmniej jeden raz w miesiącu w odstępie co najmniej 2 tygodni. 5) Pielenie i strzyżenie trawników Częstotliwość – w okresie od 1 czerwca do 30 września co najmniej 2 razy w miesiącu, w pozostałym okresie co najmniej 4 razy w ciągu trwania umowy w odstępie co najmniej 2 tygodni (powierzchnia 6,496 m² ). 6) Przycinanie krzewów (drzewek), Częstotliwość – co najmniej 8 razy w ciągu trwania umowy w odstępie co najmniej 2 tygodni. 7) Usuwanie opadłych liści wokół posesji Częstotliwość – wg potrzeb. Dodatkowo w okresie zimowym: 1) Odśnieżanie, usuwanie oblodzenia oraz posypywanie wjazdu na parking wewnętrzny i parkingu wewnętrznego mieszanką piasku i soli oraz chodnika i wszelkich przejść wokół budynku Sądu Rejonowego przy ul. Wojska Polskiego nr 7 w Lwówku Śląskim. Mieszankę piasku z solą zapewnia Wykonawca. Częstotliwość – w zależności od warunków atmosferycznych, co najmniej raz dziennie do godziny 7.15 (częściej w wypadku wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych) 2) Odśnieżanie, usuwanie oblodzenia oraz posypywanie mieszanką piasku parkingu na posesji Sądu Rejonowego. Mieszankę piasku z solą oraz ewentualny wywóz śniegu zapewni Zamawiający. Częstotliwość – w zależności od warunków atmosferycznych, co najmniej trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach do 7.15 i lub po 16.00 (codziennie w wypadku wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych) Wykonanie powyższych prac Wykonawca każdorazowo potwierdzi podpisem w rejestrze znajdującym się w siedzibie Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim. Wykonawca świadczy usługi używając: • własnego sprzętu • własnych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonywania zamówienia • własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wszystkie czynności porządkowe wewnątrz budynku należy wykonywać codziennie od godz. 15.15 do efektywnego ich zakończenia, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu tj. w godz. 7.15-15.15. W skład tych pomieszczeń wchodzą pomieszczenia, archiwalne i serwera, które ze względu na specyfikę zadań pracowników są między innymi plombowane lub zabezpieczone przez system kontroli dostępu. Zamawiający wymaga, aby sprzątanie tych pomieszczeń odbywało się pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela zamawiającego (użytkownika pomieszczenia). Ponadto w przypadku niemożności sprzątnięcia tych pomieszczeń w godz. 7.15 – 15.15, spowodowanej brakiem możliwości udostępnienia pomieszczeń przez ich użytkowników, przedstawiciel Wykonawcy nadzorujący prace ustali indywidualnie z użytkownikami pomieszczeń dogodny termin ich sprzątania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium: w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 7 grudnia 2017 r. godz. 14:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG/ZP-11/2017 Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego. Kasa zamawiającego znajduje się w budynku Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze (parter) i jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) termin obowiązywania gwarancji – nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) wysokość wadium zgodną z określoną w s.i.w.z., 5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer OG/ZP-11/2017 o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania pod nazwą: USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO NR 7 W LWÓWKU ŚLĄSKIM, BĘDĄCEJ W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o zatrudnianiu tych osób na podstawie umowy o pracę składane wraz z ofertą oraz przed podpisaniem umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach