Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756415100, 756415121 , fax. 756415165
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze
    Aleja Wojska Polskiego 56
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756415100, 756415121, fax. 756415165
    REGON: 000641756
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadająca ososbowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania: USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE, prowadzone jest z podziałem na cztery części: 1) CZĘŚĆ I: „USŁUGI SPRZĄTANIA POSESJI SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY Al. WOJSKA POLSKIEGO NR 56 ORAZ LOKALU PRZY UL. MICKIEWICZA NR 1 m 4 W JELENIEJ GÓRZE (siedziba Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów)”.Utrzymanie czystości wokół budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy al. Wojska Polskiego 56: zamiatanie posesji wokół budynku Sądu Okręgowego (chodnik przy al. Wojska Polskiego od granicy budynku do ul. Grottgera w przestrzeni pomiędzy budynkiem a pasem zieleni oraz chodnik przy ul. Grottgera do granicy budynku w pasie między budynkiem oraz ulicą),utrzymanie czystości na posesji wewnętrznej (parking samochodowy),zamiatanie parkingu wewnętrznego (1.990 m²), zbieranie śmieci na terenie posesji ogrodzonej murem, opróżnianie koszy, dodatkowo w okresie zimowym: odśnieżanie, usuwanie oblodzenia oraz posypywanie mieszanką piasku i soli posesji wokół budynku Sądu i na parkingu; utrzymanie czystości siedziby Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Jeleniej Górze w lokalu przy ul. Mickiewicza 1 m 4, sprzątanie powierzchni biurowych o powierzchni około 127,00 m². 2) CZĘŚĆ II: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W KAMIENNEJ GÓRZE PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 36”.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego 36 oraz mycie okien i drzwi balkonowych czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych. Przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze,charakter budynku: pomieszczenia biurowe i pomocnicze, ciągi komunikacyjne, archiwa, sanitariaty, kotłownia o łącznej powierzchni sprzątania – 1 407,90 m2, okna i drzwi balkonowe o łącznej powierzchni – 300 m2,rodzaj powierzchni – wykładzina obiektowa,typu „Gamrat” i terakota,rodzaj okien – ramy drewniane, szyby ze szprosami; Posesja sądowa (parking samochodowy z terenem zieleni):Całkowita powierzchnia parkingu – 1. 904,31 m2, w tym powierzchnia stanowisk parkingowych – 254,25 m2, dróg wewnętrznych i manewrowych – 586,78 m2, chodników i dojść do budynku – 85,64 m2, zieleni – 977,64 m2,nawierzchnia z kostki brukowej. 3) CZĘŚĆ III: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBANIU PRZY PLACU 3-go MAJA NR 12 ”.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Placu 3-go Maja nr 12 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji i rolet, przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu.Charakter budynku :▪ pomieszczenia biurowe i pomocnicze, ciągi komunikacyjne, archiwa, sanitariaty, kotłownia o łącznej powierzchni sprzątania – około 986,00 m2,okna o łącznej powierzchni – ok. 250 m2, rodzaj powierzchni – wykładzina PVC i terakota ok.850,50m2, parkiet (ok. 125,00m2), wykładzina dywanowa (ok. 10,50 m2),rodzaj okien – ramy drewniane, szyby ze szprosami;Posesja sądowa: powierzchnia parkingu – 360 m2, chodników i dojść do budynku – 160 m2, zieleni – 223 m2, nawierzchnia z kostki brukowej. 4) CZĘŚĆ IV: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO WE LWÓWKU ŚLĄSKIM PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO NR 7 ”. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, administracyjnych, sanitariatów i utrzymania czystości ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych i rolet okiennych.Charakter budynku: pomieszczenia biurowe i pomocnicze, ciągi komunikacyjne, archiwa, sanitariaty, kotłownia o łącznej powierzchni sprzątania około – 810,60 m2, okna o łącznej powierzchni około – 120 m2,rodzaj powierzchni – wykładzina obiektowa typu „Gamrat” i terakota, rodzaj okien – ramy drewniane, plastikowe; Posesja sądowa (parking samochodowy z terenem zieleni), w tym powierzchnia: stanowisk parkingowych (parking wewnętrzny) – 5 stanowisk (około 60 m2 bez nawierzchni), dróg wewnętrznych i manewrowych – 189 m2,chodników i dojść do budynku – 8 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej), zieleni – 6.496 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) w CZĘŚCI I - w wysokości 1.000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100 zł.). 2) w CZĘŚCI II - w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.). 3) w CZĘŚCI III - w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.). 4) w CZĘŚCI IV - w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 30 listopada 2018 r. godz. 10:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG/ZP-6/2018 oraz wskazać, której części dotyczy wpłacone wadium. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju Głównego Księgowego zamawiającego. Pokój Głównego Księgowego zamawiającego znajduje się w budynku Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze (I piętro ), od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o zatrudnianiu tych osób na podstawie umowy o pracę składane przed podpisaniem umowy, oświadczenie o zatrudnianiu osób na umowę o pracę - składane z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach