Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 58500 Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 415 100 , fax. 756 415 115
- Data zamieszczenia: 2017-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
Al. Wojska Polskiego 56
58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 756 415 100, fax. 756 415 115
REGON: 64175600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania: USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE prowadzone jest z podziałem na trzy części: 1) CZĘŚĆ I: „USŁUGI SPRZĄTANIA POSESJI SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY Al. WOJSKA POLSKIEGO NR 56 ORAZ LOKALU PRZY UL. MICKIEWICZA NR 1 m 4 W JELENIEJ GÓRZE (siedziba Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów)” Utrzymanie czystości wokół budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy al. Wojska Polskiego 56: Zamiatanie posesji wokół budynku Sądu Okręgowego. (chodnik przy al. Wojska Polskiego od granicy budynku do ul. Grottgera w przestrzeni pomiędzy budynkiem oraz pasem zieleni oraz chodnik przy ul. Grottgera do granicy budynku w pasie między budynkiem oraz ulicą). Zamiatanie parkingu wewnętrznego (1.990 m²), zbieranie śmieci na terenie posesji ogrodzonej murem. Sprzątanie powierzchni biurowych o powierzchni około 127,00 m² w lokalu OZSS. 2)CZĘŚĆ II: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W KAMIENNEJ GÓRZE PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 36”. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego 36 oraz mycie okien i drzwi balkonowych czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych. Przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36. Charakter budynku: pomieszczenia biurowe i pomocnicze, ciągi komunikacyjne, archiwa, sanitariaty, kotłownia o łącznej powierzchni sprzątania – 1 407,90 m2, okna i drzwi balkonowe o łącznej powierzchni – 300 m2, rodzaj powierzchni – wykładzina obiektowa typu „Gamrat” i terakota, rodzaj okien – ramy drewniane, szyby ze szprosami. Całkowita powierzchnia parkingu – 1. 904,31 m2 , w tym powierzchnia stanowisk parkingowych – 254,25 m2, dróg wewnętrznych i manewrowych – 586,78 m2, chodników i dojść do budynku – 85,64 m2, zieleni – 977,64 m2, nawierzchnia z kostki brukowej. 3) CZĘŚĆ III: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBANIU PRZY UL. PLAC 3 MAJA NR 12 ORAZ LOKALU ORAZ PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ NR 31 W LUBANIU (pomieszczenia Sekretariatu Wydziału Ksiąg Wieczystych)”. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Lubaniu przy ul. Plac 3-go Maja nr 12 i lokalu przy ul. Armii Krajowej nr 31 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji i rolet. Przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy ul. Plac 3-go Maja 12. Charakter budynku przy ul. Plac 3 Maja nr 12 w Lubaniu: pomieszczenia biurowe i pomocnicze, ciągi komunikacyjne, archiwa, sanitariaty, kotłownia o łącznej powierzchni sprzątania – około 986,00 m2 , okna o łącznej powierzchni – ok. 250 m2, rodzaj powierzchni – wykładzina PVC i terakota ok.850,50m2, parkiet (ok. 125,00m2), wykładzina dywanowa (ok. 10,50 m2), rodzaj okien – ramy drewniane, szyby ze szprosami. Posesja sądowa: powierzchnia parkingu – 360 m2 , chodników i dojść do budynku – 160 m2, zieleni – 223 m2 nawierzchnia z kostki brukowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: w CZĘŚCI I - w wysokości 1.000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100 zł.) w CZĘŚCI II - w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.) w CZĘŚCI III - w wysokości 2.000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące 00/100 zł.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 17 listopada 2017 r. godz. 14:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG/ZP-9/2017 oraz wskazać, której części dotyczy wpłacone wadium Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego. Kasa zamawiającego znajduje się w budynku Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze (parter) i jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o zatrudnianiu tych osób na podstawie umowy o pracę składane wraz z ofertą oraz przed podpisaniem umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych na terenie nieruchomości i budynku „Centrum Grafit” przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
Dodano: 2024-06-19 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-06 - KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
Dodano: 2024-04-23 - Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze.
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w siedzibach Prokuratury Okręgowej w Legnicy
Dodano: 2024-04-05 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-04 - „USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI – II POSTĘPOWANIE”
Dodano: 2024-03-21 - USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI
Dodano: 2024-03-14 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego.
Dodano: 2024-03-04 - UTRZYMANIE NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2024 r. do 28.02.2025 r.
Dodano: 2024-02-20