Przetargi.pl
Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze.

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756415100, 756415121 , fax. 756415165
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze
    Aleja Wojska Polskiego 56
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756415100, 756415121, fax. 756415165
    REGON: 00064175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy Al. Wojska polskiego nr 56 oraz lokalu przy ul. Mickiewicza nr 1 m 4 w Jeleniej Górze (siedziba Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów). Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach, ciągach komunikacyjnych na parterze budynku, ciągach komunikacyjnych i w wybranych pomieszczeniach w piwnicach Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 56 oraz w lokalu przy ul. Mickiewicza nr 1 m 4 wraz z myciem okien i czyszczeniem żaluzji i rolet, oraz usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze. Część II: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36 oraz archiwum przy ul. Okrzei 3 ” Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego 36 oraz mycie okien i drzwi balkonowych czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36, a także usługi sprzątania pomieszczeń archiwum Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy ul. Okrzei 3. Część III Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Placu 3-go Maja nr 12 oraz pomieszczeń Wydziału Ksiąg Wieczystych przy ul. A. Krajowej 31 . Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Placu 3-go Maja nr 12, Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31, łącznie z myciem okien i czyszczeniem żaluzji i rolet. Przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Placu 3-go Maja 12. Część IV: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy Al. Wojska Polskiego nr 7 oraz polimeryzacja podłóg w budynku sądu przy ul. Jaśkiewicza 12 w Lwówku Śląskim. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, administracyjnych, sanitariatów i utrzymania czystości ciągów komunikacyjnych, mycie okien i czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych i rolet okiennych w budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy Al. Wojska Polskiego nr 7, usługi sprzątania posesji przy Al. Wojska Polskiego nr 7 oraz polimeryzacja podłóg w budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim położonym przy ul. Jaśkiewicza 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.) w każdej części, do jakiej Wykonawca składa ofertę. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed dniem 18 listopada 2020 r. godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze. Bank Gospodarstwa Krajowego 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu OG 2502/ZP-3/2020 oraz wskazać, której części dotyczy wpłacone wadium. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju Głównego Księgowego Zamawiającego (budynek Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze , pokój nr 109, I piętro, od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o zatrudnianiu tych osób na podstawie umowy o pracę składane przed podpisaniem umowy, oświadczenie o zatrudnianiu osób na umowę o pracę – składane z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach