Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756415100, 756415121 , fax. 756415165
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze
    Aleja Wojska Polskiego 56
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756415100, 756415121, fax. 756415165
    REGON: 00064175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny - jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE, prowadzone jest z podziałem na cztery części: CZĘŚĆ I: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY Al. WOJSKA POLSKIEGO NR 56 ORAZ LOKALU PRZY UL. MICKIEWICZA NR 1 m 4 W JELENIEJ GÓRZE (siedziba Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów)”. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych na parterze budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 56 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji i rolet. Przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Okręgowego. CZĘŚĆ II: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W KAMIENNEJ GÓRZE PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 36 ORAZ ARCHIWUM PRZY UL. OKRZEI 3 ”. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego 36 oraz mycie okien i drzwi balkonowych czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36, a także usługi sprzątania pomieszczeń archiwum Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy ul. Okrzei 3. CZĘŚĆ III: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBANIU PRZY PLACU 3-go MAJA NR 12 ORAZ POMIESZCZEŃ KSIĄG WIECZYSTYCH PRZY UL. A. KRAJOWEJ 31 ”. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Placu 3-go Maja nr 12 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji i rolet. Przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Placu 3-go Maja 12. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w pomieszczeniach Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji w okresie od 1.08.2020 r. do 31.12.2020 r. CZĘŚĆ IV: „USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO WE LWÓWKU ŚLĄSKIM PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 7 ORAZ POLIMERYZACJA PODŁÓG W BUDYNKU SĄDU PRZY UL. JAŚKIEWICZA 12 W LWÓWKU ŚLĄSKIM”. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, administracyjnych, sanitariatów i utrzymania czystości ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy al. Wojska Polskiego nr 7 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych i rolet okiennych. Przedmiotem zamówienia jest też polimeryzacja podłóg w budynku sądu położonym przy ul. Jaśkiewicza 12 w Lwówku Śląskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w CZĘŚCI I - w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.) w CZĘŚCI II - w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.) w CZĘŚCI III - w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.) w CZĘŚCI IV - w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 22 listopada 2019 r. godz. 12:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG 2502/ZP-8/2019 oraz wskazać, której części dotyczy wpłacone wadium Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju Głównego Księgowego zamawiającego. Pokój Głównego Księgowego zamawiającego znajduje się w budynku Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze (I piętro ), od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o zatrudnianiu tych osób na podstawie umowy o pracę składane przed podpisaniem umowy, oświadczenie o zatrudnianiu osób na umowę o pracę – składane z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach