Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 53-674 Wrocław, ul. Legnicka 40
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7711704, 703 , fax. 071 7711708
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A.
ul. Legnicka 40 40
53-674 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7711704, 703, fax. 071 7711708
REGON: 02012677700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku przychodni DCM DOLMED S.A. [ozn. ref. SPRZĄTANIE-10] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku przychodni DCM DOLMED S.A. - powierzchnia do sprzątania: 5 279 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania czynności stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2). posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym: a). wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem - kompleksowe sprzątanie obiektów o powierzchni min. 4 tys. m2 - i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, każde o wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł brutto, w tym min. 1 zamówienie dot. obiektu służby zdrowia, 3). dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 tys. zł. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana poprzez badanie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów pod kątem poprawności ich formy oraz analizę ich treści celem ustalenia, czy wykazują one spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Warunki, o których mowa w pkt 1 mogą być spełnione przez tych Wykonawców wspólnie. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw albo złoży oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez przedmiot oferty wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 7. Wykonawcy, który nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: A/. potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 1 do SIWZ (pkt 1a), 2). wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 3). opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, B/. wykazujące brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp: 1). oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 1 do SIWZ (pkt 1b), 2). aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, 3). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4). aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (dot. podmiotu zbiorowego), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C/. potwierdzające spełnianie przez przedmiot oferty Wykonawcy wymagań określonych przez Zamawiającego: nie dotyczy, D/. inne: 1). pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, chyba że prawo do reprezentacji Wykonawcy przez wymienioną osobę wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 2). informacja wskazująca część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, chyba że zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców. 2. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1.B. Pozostałe dokumenty mogą być złożone przez tych Wykonawców wspólnie. 3. W przypadku, kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w postępowaniu, zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.B. 4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.B.2-6 składa dokumenty zgodnie z zasadami określonymi w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. nr 226 poz. 1817). 6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 3, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. Złożenie dokumentów w języku obcym dopuszczalne jest wyłącznie wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolmed.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usług porządkowych w obiekcie Krytej Pływalni Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Chełmońskiego 43a. Sprawa R0AP0000.272.7.2016.
Dodano: 2016-03-15 - Wykonywanie usług porządkowych w obiekcie Krytej Pływalni Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Chełmońskiego 43a. Sprawa R0AP0000.272.3.2016
Dodano: 2016-02-25 - Wykonywanie usług porządkowych w budynkach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 części przez okres 12 miesięcy.
Dodano: 2016-02-19 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW U, W, P UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO we WROCŁAWIU
Dodano: 2015-12-01 - Wykonywanie usług porządkowych w budynku C-1 Geodezji, ul. Grunwaldzka 53, w budynku E-3 ul. Kożuchowska 5 oraz w pomieszczeniach Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Sopocka 23 przez okres 12 miesięcy. Sprawa nr R0AP0000.272.96.2015
Dodano: 2015-11-16 - Wykonywanie usług porządkowych w budynku C-1 Geodezji, ul. Grunwaldzka 53, w budynku E-3 ul. Kożuchowska 5 oraz w pomieszczeniach Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Sopocka 23 przez okres 12 miesięcy. Sprawa R0AP0000.272.83.2015
Dodano: 2015-10-07 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU Z (CZĘŚĆ NISKA) UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2015-09-15 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU Z (CZĘŚĆ NISKA) UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2015-09-01 - Wykonywanie usług porządkowych w budynku Geodezji, ul. Grunwaldzka 53 oraz w pomieszczeniach Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Sopocka 23 przez okres 12 miesięcy. Sprawa R0AP0000.272.74.2015
Dodano: 2015-08-26 - Wykonywanie usług porządkowych w budynku Geodezji oraz w pomieszczeniach Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy. Sprawa RAP.272.55.2015
Dodano: 2015-07-14