Przetargi.pl
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW U, W, P UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO we WROCŁAWIU

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3680622 , fax. 71 3680491
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    ul. Komandorska 118/120
    53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3680622, fax. 71 3680491
    REGON: 00000153100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW U, W, P UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO we WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania budynków U, W, P położonych przy ul. Komandorskiej 118/120 we Wrocławiu, mającej na celu utrzymywanie w czystości powierzchni poziomych i pionowych, mebli i sprzętu znajdującego się w tych budynkach, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załącznikach do niniejszej SIWZ. Kod CPV - 90900000-6 - usługi w zakresie sprzątania i odkażania 2. Zakres i warunki wykonania usługi zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 2a i 2b do SIWZ. 3. Wykonawca będzie świadczył usługi porządkowe przez zatrudnione przez siebie osoby, przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czystości odpowiednich dla danego rodzaju powierzchni. 4. Wykonawca będzie dostarczał artykuły higieniczne do sanitariatów (papier toaletowy, mydło w płynie), a także worki na śmieci do pomieszczeń całego obiektu. Wykonawca w okresie zimowym zapewni piasek i sól do posypywania schodów i wejść do budynków. 5. Środki czystości powinny posiadać stosowne atesty dopuszczające ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej, w szczególności kartę charakterystyki dla środków myjących, czyszczących, konserwujących posiadających w swym składzie substancje niebezpieczne, deklarację zgodności i certyfikat CE dla preparatów dezynfekcyjnych będących wyrobami medycznymi, pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami biobójczymi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej liczby osób sprzątających aby zapewnić wysoką jakość usługi we wszystkich budynkach. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności jednej osoby w celu wykonywania usług porządkowych w czasie dyżuru obejmującego budynki U, W, P zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ. 7. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało ponadto: - zgłaszanie Zamawiającemu o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, - czyszczenie kratek grawitacyjnych w toaletach i innych pomieszczeniach, - utrzymanie w czystości wejść, wycieraczek, schodów zewnętrznych, podjazdów do budynków oraz wewnętrznego patio, - odśnieżanie, posypywanie piaskiem i solą terenów zewnętrznych w razie potrzeby. 8. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia do przechowywania sprzętu oraz środków czystości. 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy kontaktować się z p. dyrektor Biblioteki Głównej Barbarą Żmigrodzką (budynek U, W) pod nr telefonu 71 36 80 466 oraz z pracownikiem Działu Zarządzania Nieruchomościami p. Marcinem Sobczakiem (budynek P) pod nr telefonu 71 36 80 972. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy. 13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w wysokości 10 000 PLN. Wadium należy wnieść do dnia 09.12.2015 r. do godz. 12:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego) BZ WBK S.A. 17 O/Wrocław 07 10902529 0000 0006 3400 0503 z dopiskiem wadium na usługę sprzątania budynków U, W , P (kopię potwierdzenia wpłaty należy dołączyć do oferty); 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty, a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.3. gwarancjach bankowych (kopię gwarancji należy wpiąć do oferty, a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty, a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty, a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty). Gwarancje i poręczenia muszą być udzielone wyłącznie na warunkach prawa polskiego. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za termin jego wniesienia datę i godzinę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę i godzinę dokonania przelewu. 4. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz, musi zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde pisemne, zwykłe żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w określonym terminie w przypadku opisanym w art. 46 ust. 3 Ustawy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że Wykonawca udowodni, że niezłożenie ww dokumentów i oświadczeń wynika z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Częstotliwość obecności koordynatora w sprzątanym budynku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.ue.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach