Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 25-018 Kielce, ul. Żytnia
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3676796; 41 3676716 , fax. 41 3676913
- Data zamieszczenia: 2017-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Żytnia 1
25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3676796; 41 3676716, fax. 41 3676913
REGON: 26076219700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w 2018r– zamówienie II częściowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:. Cz. I. Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach w obiektach: A) Stadion piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach – 12 miesięcy B) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach – 12 miesięcy C) Boisko piłkarskie przy ul. Kusocińskiego 53 w Kielcach – 7 miesięcy Cz. II. Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR w Kielcach w obiektach: A) Hala Sportowa ul. Warszawska 338 w Kielcach - 12 miesięcy B) Wielofunkcyjna Hala Sportowa przy ul. Drogosza 2 w Kielcach - 12 miesięcy 2.1. Usuwanie odpadów: Nieczystości stałe będą składowane w pojemnikach na odpady ustawionych na terenach obiektów MOSiR przez Wykonawcę wywożącego odpady z nieruchomości w Kielcach. Podmiotem odbierającym odpady komunalne na terenie Gminy Kielce jest Konsorcjum firm: ENERIS SUROWCE S.A. ul. Zagnańska 232A, 25-563 Kielce Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. ul. Sandomierska 249, 25-330 Kielce Na wymienionych obiektach Zamawiający prowadzi segregację odpadów. 2.2. Na potrzeby wykonania prac porządkowych Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i przechowuje na obiektach Zamawiającego: - wszystkie środki, tj. ręczniki papierowe , papier toaletowy, worki na śmieci, mydło do mycia rąk, środki dezynfekujące do sanitariatów, płyny do mycia podłóg, mebli, sprzętu komputerowego, ścian, okien, szyb, siedzisk na widowni, płyny, proszki do czyszczenia dywanów, wykładzin, tapicerek - posiadające odpowiednie dokumenty dopuszczające je do stosowania np.: atest na środki myjące i konserwujące oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznej, - sprawne urządzenia do wykonywania czynności: odkurzacze, maszynę do mycia podłóg i posadzek. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych obiektów i zakres czynności do wykonania w ramach usług świadczonych codziennie i okresowo z uwzględnieniem rodzaju i wielkości powierzchni pomieszczeń wewnątrz budynków oraz powierzchni terenów zielonych - zawierają załączniki: - nr 6.I. A-C do siwz – opis przedmiotu zamówienia do cz. I. - nr 6.II. A-B do siwz – opis przedmiotu zamówienia do cz. II. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp - Zamawiający wymaga , aby osoby wykonujące czynności określone w tym zamówieniu, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy ( Dz. U. z 2014r. poz. 1502, z poźn. zm.) - tj.: codzienne i okresowe czynności sprzątania, mycia, porządkowania i utrzymania czystości wewnątrz budynków jak i na terenach zewnętrznych - były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 5. Szczegółowe uregulowania dot. sposobu dokumentowania przez Wykonawców zatrudnienia na umowę o prace oraz sankcji z powodu niedotrzymania zobowiązań w tym zakresie zawiera § 4 i § 9 projektu umowy ( załącznik nr 4.I lub 4.II do SIWZ). 6. Ponadto, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności na wysokości powyżej 1 i 3 m (dot. w szczególności: Hali Legionów cz. II i Stadionu Piłkarskiego ul. Ściegiennego 8 cz. I ): - odbyły szkolenie z zakresu bhp oraz instruktaż stanowiskowy zapoznający ich z charakterem prac na wysokości, zagrożeniami związanymi z wykonywanymi przez nich czynnościami, możliwymi skutkami zagrożeń oraz głównymi przyczynami wypadków, - posiadały aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości, - umiały posługiwać się przydzielonymi im środkami ochrony indywidualnej oraz urządzeniami zabezpieczającymi. 7. Zamawiający nie wymaga aby wszystkie osoby, którymi Wykonawca dysponuje w organizacji swojej firmy były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie tych osób w niepełnym wymiarze czasu pracy. 8. Przed sporządzeniem oferty , aby prawidłowo skalkulować cenę, Wykonawcy powinni zapoznać się z terenem i warunkami wykonywania przyszłych usług. Osoby do kontaktu: - Jacek Domoradzki - tel: 608 07 88 88 – kierownik Zespołu Obiektów Sportowych: ul. Ściegiennego 8 i Szczepaniaka 29 i Kusocińskiego 53 - Dariusz Misiorowski - tel. : 662 019080 kierownik Zespołu Obiektów Sportowych ul. Drogosza 2 -Krzysztof Latos – tel: 795 437291 - kierownik Zespołu Obiektów Sportowych ul. Warszawska 338 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymagane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania ( oddzielnie dla każdej części ) a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności odpis z Krajowego Rejestru Sądowego; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem zgodnie z opisem w rozdz. XV pkt 5 SIWZ. - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma pełnomocnictwa - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma pełnomocnictwa : oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Udostępnianie zasobów przez podmioty trzecie. 1. Zgodnie z art. 22a) ust.1 Pzp - Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby: - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. IX. ust. 1. ppkt.2) SIWZ, stanowiących załącznik nr 2.I i 3.I do siwz. - oraz (o ile dotyczy ! ) składa oświadczenie podmiotu trzeciego o udostepnieniu Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danej części zamówienia – wg wzoru, jak w zał. nr 7.1 ( cz. I ) lub 7.2. ( cz. II) do SIWZ . Wymagana forma – oryginał
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej wraz z terenami przyległymi
Dodano: 2023-09-25 - Sprzątanie obiektu pływalni Rawszczyzna oraz przyległych basenów zewnętrznych w 2023 roku.
Dodano: 2022-12-15 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej wraz z terenami przyległymi
Dodano: 2022-11-28 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości siedziby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Kielcach
Dodano: 2021-02-09 - SPRZATANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA ORAZ PRZYLEGŁYCH BASENÓW ZEWNĘTRZNYCH PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2021 DO 31 GRUDNIA 2021
Dodano: 2021-01-15 - SPRZATANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA ORAZ PRZYLEGŁYCH BASENÓW ZEWNETRZNYCH PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU SWIETOKRZYSKIM W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2021 R. DO 31 GRUDNIA 2021 R.
Dodano: 2020-12-07 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości siedziby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Kielcach
Dodano: 2020-12-04 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2021
Dodano: 2020-11-09 - Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.” - część I - „Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r” - część II - „Usługi sprzątania w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków przy ulicy Paderewskiego 20 w Kielcach w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r”
Dodano: 2020-10-26 - Obsługa placu targowego przy ul. Stefana Czarnieckiego i ul. Krakowskiej w Połańcu
Dodano: 2020-07-20