Miejski Zarząd Budynków w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-004 Kielce, ul. Paderewskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 36 76 720 , fax. 41 36 76 917
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
ul. Paderewskiego 20
25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 36 76 720, fax. 41 36 76 917
REGON: 26026928400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.” - część I - „Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r” - część II - „Usługi sprzątania w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków przy ulicy Paderewskiego 20 w Kielcach w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie zostało podzielone na częsci: Część pierwsza przedmiotu zamówienia obejmuje utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez MZB w Kielcach, tj.: utrzymanie czystości i porządku korytarzy i klatek schodowych, wejść do budynków, przedsionków, wiatrołapów, strychów, korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni, wózkowni, wspólnych kuchni, sanitariatów wspólnego użytku, kabin windowych oraz utrzymanie czystości i porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia załączonym do SIWZ (Załącznik nr 7 cz.I do SIWZ - załącznik nr 2 cz.I do umowy) na warunkach określonych we wzorze umowy oraz załączonym do umowy arkuszem kalkulacyjnym (Załącznik nr 5 do SIWZ - załącznik nr 1 do umowy). Zamawiający w trakcie trwania umowy ma prawo do zmiany ilości nieruchomości, ich lokalizacji oraz okresu świadczenia usługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia w czasie realizacji zamówienia. Część druga przedmiotu zamówienia obejmuje usługi sprzątania w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków. Zamówienie obejmuję sprzątanie pomieszczeń o łącznej powierzchni: 842,74 m2 w tym: toalety (ilość wszystkich toalet: 11 szt.) o łącznej powierzchni 65,97m2. Zakres usługi oraz wymagania dotyczące jej wykonania zawarte są w załączonym do SIWZ opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 cz.II do SIWZ - załącznik nr 2cz. II do umowy). Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.tj.: a) co najmniej 5 osób dla części I oraz co najmniej 2 osoby dla części II wykonujących bezpośrednio czynności sprzątania (np: sprzątaczki, pracownicy fizyczni), które winny być zatrudnione na podstawie umowy o pracę; b) obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób zatrudnionych w nadzorze czy zarządzie oraz osób, które będą kierowały pracami objętymi zamówieniem, c) Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1a do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie o którym mowa w punkcie a) powyżej przed przystąpieniem do wykonywania usług ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie będzie składne również z fakturą; d) każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w punkcie c) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego); e) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w punkcie c); f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji umowy, w szczególności poprzez pisemne wezwanie Wykonawcy do okazania Zamawiającemu, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: a) dla części I przedmiotu zamówienia - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). b) dla części II przedmiotu zamówienia - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Informacje dotyczące wadium znajdują sie w rozdziale XII SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularzem oferty (w przypadku złożenia oferty na część I przedmiotu zamówienia do oferty należy załączyć arkusz kalkulacyjny - Załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do umowy). 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z opisem rozdział XII niniejszej SIWZ). 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej tych podmiotów. Wymagana forma dokumentu – oryginał. 4) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania pełnomocnika tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ) - w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7) Zgodnie z art. 25a ust. 3 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 9.1. ppkt 1 i 2 SIWZ tj. Załącznik nr 4 i Załącznik nr 3 do SIWZ, podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko). 8) Zgodnie z art. 25a ust. 5 Pzp , Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1. ppkt 1 SIWZ tj. Załącznik nr 4 do SIWZ podając ich firmę ( pełna nazwa, imię, nazwisko). 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 10) Dokumenty podmiotów zagranicznych zawarte są w pkt 9.6 rozdział IX SIWZ 11) Szczegółowy wykaz wymaganych dokumentów zwiera Załącznik nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej wraz z terenami przyległymi
Dodano: 2023-09-25 - Sprzątanie obiektu pływalni Rawszczyzna oraz przyległych basenów zewnętrznych w 2023 roku.
Dodano: 2022-12-15 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej wraz z terenami przyległymi
Dodano: 2022-11-28 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości siedziby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Kielcach
Dodano: 2021-02-09 - SPRZATANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA ORAZ PRZYLEGŁYCH BASENÓW ZEWNĘTRZNYCH PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2021 DO 31 GRUDNIA 2021
Dodano: 2021-01-15 - SPRZATANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA ORAZ PRZYLEGŁYCH BASENÓW ZEWNETRZNYCH PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU SWIETOKRZYSKIM W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2021 R. DO 31 GRUDNIA 2021 R.
Dodano: 2020-12-07 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości siedziby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Kielcach
Dodano: 2020-12-04 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2021
Dodano: 2020-11-09 - Obsługa placu targowego przy ul. Stefana Czarnieckiego i ul. Krakowskiej w Połańcu
Dodano: 2020-07-20 - Obsługa gospodarcza biura Oddziału i świadczenie usług porządkowych wraz z dostawą środków higieny dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach z podziałem na VII części
Dodano: 2020-07-20