Przetargi.pl
Usługi sprzątające dla obiektów Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113 113
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
    REGON: 27156867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątające dla obiektów Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Usługi sprzątające dla obiektów Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie UWAGA: Zamawiający informuje, iż na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 jest prowadzony remont hali. Przybliżony termin zakończenia to 22.02.2013 r. O dokładnym terminie Zamawiający poinformuje Wykonawcę osobnym pismem. Do tego czasu osoby przewidziane w ilości minimum 4 os. mogą zostać rozdysponowane po innych obiektach. Utrzymanie czystości na obiekcie sportowym przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie obejmować będzie całość powierzchni hali z wyłączeniem pomieszczeń biurowych: 1. Sprzątanie w szczególności obejmuje: - powierzchnia widowni i korony hali sportowej oraz krzesełka na widowni - mała sala gimnastyczna, - siłownia, salka aerobiku, sauna - magazyn - portiernia - szatnie z sanitariatami i natryskami, - schody, - korytarze 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty, w godzinach od 23:00 do 7:00, w szczególności: - maszynowe lub ręczne mycie posadzek w wszystkich wymienionych wyżej pomieszczeniach - czyszczenie mato - wycieraczek - opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków, mycie koszy, złożenie śmieci w pojemnikach do tego przeznaczonych - utrzymanie w czystości drzwi, klamek, włączników , kontaktów, grzejników, parapetów - utrzymanie w czystości luster, przeszkleń i szyb drzwiowych - utrzymanie w czystości glazury na ścianach - utrzymanie w czystości umywalek, zlewozmywaków i kranów - mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, pisuarów, szczotek toaletowych, - utrzymanie w czystości pojemników na mydło i ręczniki - uzupełnianie i wymiana środków higienicznych zapewnianych przez Zamawiającego. - mycie powierzchni szklanych raz na kwartał: a)okna otwierane dwustronnie b) okna nie otwierane tylko od wewnątrz - mycie okien hali oraz salki gimnastycznej - raz do roku Powierzchnia do utrzymania czystości: Płytki ceramiczne : ok. 3400 m2 Wykładzina PCV ok. 600 m2 Powierzchnia okien hali ok. 70 m2 Powierzchnia innych okien i przeszkleń ok. 500 m2 Urządzenia w siłowni ok. 40 szt. Utrzymanie czystości na obiekcie sportowym Hajduki przy ul. Granicznej 92 w Chorzowie obejmować będzie całość powierzchni hali z wyłączeniem pomieszczeń biurowych i basenu: 1. Sprzątanie w szczególności obejmuje: - powierzchnia widowni i korony hali sportowej oraz krzesełka na widowni - salka aerobiku, - szatnie z sanitariatami i natryskami, - łazienki - schody, - korytarze - salka konferencyjna 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty, w godzinach od 23:00 do 7:00 w szczególności: - maszynowe lub ręczne mycie posadzek w wszystkich wymienionych wyżej pomieszczeniach - czyszczenie mato - wycieraczek - opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków mycie koszy, złożenie śmieci w pojemnikach do tego przeznaczonych - utrzymanie w czystości drzwi, klamek, włączników, kontaktów, grzejników, parapetów - utrzymanie w czystości luster, przeszkleń i szyb drzwiowych - utrzymanie w czystości glazury na ścianach w pomieszczeniach wytypowanych do sprzątania - utrzymanie w czystości umywalek, zlewozmywaków i kranów - mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, pisuarów, szczotek toaletowych, - utrzymanie w czystości pojemników na mydło i ręczniki - uzupełnianie i wymiana środków higienicznych zapewnianych przez Zamawiającego - mycie okien raz na kwartał Powierzchnia obejmująca usług utrzymania czystości: Płytki ceramiczne ok. 880 m2 Wykładzina PCV ok. 80 m2 Powierzchnia okien i przeszkleń ok. 700 m2 Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiednich ilości osób sprzątających. Podyktowane jest to wielkością obiektów oraz doświadczeniem Zamawiającego przy nadzorowaniu prac, a mianowicie: - obiekt przy ul. Dąbrowskiego 113 - minimum 4 osoby - obiekt przy ul. Granicznej 92 - minimum 2 osoby Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić prace na wysokości - mycie okien hali oraz salki gimnastycznej Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował odpowiednim sprzętem, zapewniającym prawidłowe utrzymywanie czystości na obiektach (tj. dwu komorowe wiadra, czyste mopy, czyste ścierki itp.) Zamawiający zapewnia środki potrzebne do utrzymania czystości. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do mediów oraz pomieszczeń gospodarczych. Wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi z należytą starannością, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP i p.poż. i ponosić będzie pełną odpowiedzialność za uchybienia stwierdzone podczas kontroli związanych z wykonywanymi usługami. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać jednolitą odzież z widoczną nazwą firmy oraz identyfikatory imienne. Na podstawie ww. opisu przedmiotu zamówienia, należy wycenić wszystkie usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz wpisać kwotę netto, VAT oraz brutto w formularz ofertowy zał. nr 2 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1) Do oferty należy dołączyć wadium lub dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej w wysokości 2.000,- zł (dwa tys. zł.). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego nr 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści nieodwołalne bezwarunkowe oświadczenie o zobowiązaniu do przekazania Zamawiającemu kwoty 2.000,-zł na pierwsze wezwanie w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 4) Wadium w formie niepieniężnej składa się wyłącznie w oryginale. W tym przypadku należy do oferty dołączyć kserokopię, a oryginał dołączyć w osobnej kopercie i złożyć ją łącznie z ofertą, bądź zdeponować ją w kasie MORiS. 5) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6) Wadium w formie pieniężnej należy złożyć w taki sposób, aby w chwili upływu terminu do składania ofert znajdowało się na koncie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach