Przetargi.pl
Usługi sprzątające dla obiektów Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113 113
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
    REGON: 27156867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątające dla obiektów Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości na obiekcie sportowym przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie: 1. Sprzątanie obejmuje: - powierzchnia widowni i korony hali sportowej oraz krzesełka na widowni - mała sala gimnastyczna, - siłownia, salka aerobiku, - szatnie z sanitariatami i natryskami, - schody, - korytarze (z wyłączeniem pomieszczeń biurowych) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty, zakończenie prac do godziny 7:00: - maszynowe lub ręczne mycie posadzek w wszystkich wymienionych wyżej pomieszczeniach - czyszczenie mato - wycieraczek - opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków mycie koszy, złożenie śmieci w pojemnikach do tego przeznaczonych - utrzymanie w czystości drzwi, klamek włączników , kontaktów, grzejników, parapetów - utrzymanie w czystości luster, przeszkleń i szyb drzwiowych - utrzymanie w czystości glazury na ścianach w pomieszczeniach wytypowanych do sprzątania - utrzymanie w czystości umywalek, zlewozmywaków i kranów - mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, pisuarów, szczotek toaletowych, - utrzymanie w czystości pojemników na mydło i ręczniki - uzupełnianie i wymiana środków higienicznych zapewnianych przez Zamawiającego. - mycie powierzchni szklanych raz na kwartał: a)okna otwierane dwustronnie b) okna nie otwierane tylko od wewnątrz - mycie okien hali - raz do roku Powierzchnia do utrzymania czystości: Płytki ceramiczne : 3400 m2 Wykładzina PCV 600 m2 Powierzchnia okien hali 350 m2 Powierzchnia innych okien i przeszkleń 980 m2 Urządzenia w siłowni 40 szt. Utrzymanie czystości na obiekcie sportowym Hajduki przy ul. Granicznej 92 w Chorzowie: 1. Sprzątanie obejmuje: - powierzchnia widowni i korony hali sportowej oraz krzesełka na widowni - salka aerobiku, - szatnie z sanitariatami i natryskami, - łazienki - schody, - korytarze (z wyłączeniem pomieszczeń biurowych i basenu) - salka konferencyjna Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty, zakończenie prac do godziny 7:00: - maszynowe lub ręczne mycie posadzek w wszystkich wymienionych wyżej pomieszczeniach - czyszczenie mato - wycieraczek - opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków mycie koszy, złożenie śmieci w pojemnikach do tego przeznaczonych - utrzymanie w czystości drzwi, klamek włączników , kontaktów, grzejników, parapetów - utrzymanie w czystości luster, przeszkleń i szyb drzwiowych - utrzymanie w czystości glazury na ścianach w pomieszczeniach wytypowanych do sprzątania - utrzymanie w czystości umywalek, zlewozmywaków i kranów - mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, pisuarów, szczotek toaletowych, - utrzymanie w czystości pojemników na mydło i ręczniki - uzupełnianie i wymiana środków higienicznych zapewnianych przez Zamawiającego - mycie okien raz na kwartał Powierzchnia obejmująca usług utrzymania czystości: Płytki ceramiczne 880 m2 Wykładzina PCV 80 m2 Powierzchnia okien i przeszkleń 380 m2 Zamawiający zapewnia środki higieny oraz środki potrzebne do utrzymania czystości. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do mediów oraz pomieszczeń gospodarczych. Wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi z należytą starannością, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP i p.poż. i ponosić będzie pełną odpowiedzialność za uchybienia stwierdzone podczas kontroli związanych z wykonywanymi usługami. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać jednolitą odzież z widoczną nazwą firmy oraz identyfikatory imienne. Na podstawie ww. opisu przedmiotu zamówienia, należy wycenić wszystkie usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz wpisać kwotę netto, VAT oraz brutto w formularz ofertowy zał. nr 2 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia: od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach