POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg
- Adres: 00-025 Warszawa, ul. Krucza 50
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 012070669 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisu i rozwoju systemu enova365 w PAIH S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są Usługi serwisu i rozwoju systemu enova365 w PAIH S.A, polegające na dostarczeniu aktualizacji terminowej producenta, utrzymaniu oprogramowania Enova365, szkoleniach, bieżącym rozwoju oprogramowaniu Enova 365, analizie oprogramowania Enova 365, rozwoju oprogramowania Enova 365 w zakresie optymalizacji oraz integracji z zewnętrznym systemem Workflow. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ (dalej: OPZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizacją co najmniej 3 usług odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (rozumianym jako świadczenie usług dot. rozwoju i serwisowania systemu klasy ERP obejmującego co najmniej moduły finansowo-księgowy, moduł kadry-płace i workflow z którego korzysta co najmniej 500 użytkowników).Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu/rozwoju systemu klasy ERP w obszarze finansowo-księgowym, obszarze kadrowo-płacowym lub obszarze zakupowym, przy czym wdrożenie wiązało się z realizacją integracji z systemem informatycznym służącym elektronicznemu obiegu dokumentów (system typu workflow).Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia pełniącymi następujące funkcje i posiadającymi co najmniej wskazane doświadczenie i kwalifikacje:a) Koordynator ds. utrzymania systemu/Kierownik Projektu (1 osoba) spełniające następujące wymagania: • doświadczenie w budowie procedur i zespołów utrzymania, • w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję koordynatora / kierownika w procesie świadczenia usługi utrzymania lub wdrażania systemu klasy ERP w co najmniej 3 projektach / umowach przez okres co najmniej 6 miesięcy w ramach każdego/j z projektów/umów;b) Ekspert / specjalista z obszaru workflow - 1 osoba spełniająca następujące wymagania: • brała udział w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku eksperta / specjalisty ds. workflow, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem wdrożenie lub modyfikacje lub utrzymanie systemu klasy ERP;c) Ekspert / specjalista z obszaru finansów i księgowości - 1 osoba spełniająca następujące wymagania: • brała udział w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku eksperta / specjalisty z obszaru rachunkowości i finansów publicznych, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem wdrożenie lub modyfikacje lub utrzymanie systemu klasy ERP;d) Ekspert / specjalista z obszaru kadrowo-płacowego - 1 osoba spełniająca następujące wymagania: • brała udział w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku eksperta / specjalisty z obszaru kadrowo- płacowego, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem wdrożenie lub modyfikacje lub utrzymanie systemu klasy ERP;e) Programista - 1 osoba spełniająca następujące wymagania: • posiada znajomość technologii / narzędzi systemu klasy ERP, • brała udział w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku programisty, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem wdrożenie lub modyfikacje lub utrzymanie systemu enova365,f) Ekspert ds. integracji (1 osoba), która: •realizowała integracje pomiędzy systemem klasy ERP a innymi systemami np. typu workflow w co najmniej 3 projektach.Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku. Minimalna liczba wymaganych osób wynosi 3.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku, o którym w pkt.1 lit. a i b przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
Dodano: 2024-05-09 - Usługa wsparcia technicznego i konsultacji w zakresie eksploatacji, modernizacji i rozbudowy systemu zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników eDok na 24 miesiące
Dodano: 2024-05-08 - „Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.”
Dodano: 2024-05-06 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-04-23 - Świadczenie opieki gwarancyjnej i opieki serwisowej nad systemem simple.ERP
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie kompleksowej usługi obsługi opieki gwarancyjnej, opieki serwisowej oraz opieki powdrożeniowej Oprogramowania Rozwiązania Indywidualnego w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-15 - ZP 2/2024 OPIEKA POGWARANCYJNA/MAINTENACE, OPIEKA SERWISOWA, OPIEKA POWDROŻENIOWA DLA ZSI (SIMPLE.ERP, XPRIMER, MEDICOM)
Dodano: 2024-03-13 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-01 - Zakup usługi zapewnienia specjalistycznych zasobów z branży IT w zakresie usług sieciowych i bezpieczeństwa systemów i sieci (umowa ramowa).
Dodano: 2024-02-19