Przetargi.pl
Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego i informatycznego oraz innego sprzętu elektronicznego IT dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5365705-06 , fax. 228 602 842
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
    Al. Jana Pawła II 70
    00175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5365705-06, fax. 228 602 842
    REGON: 1061308300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego i informatycznego oraz innego sprzętu elektronicznego IT dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowania i remontu zestawów komputerowych, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek marki Lexmark, Kyocera, HP oraz niszczarek i innego sprzętu elektronicznego IT (w tym m.in. skanerów, zasilaczy do telefonów IP, drukarek termicznych i nabiurkowych, przełączników, drukarek mobilnych, wag kancelaryjnych, czytników kodów kreskowych itp.) dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych. UWAGA: Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na trzy części, zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ „zadaniami”, na które dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę wybranych zadań. - Zadanie nr 1: usługi serwisu i remontu zestawów komputerowych i laptopów; - Zadanie nr 2: usługi serwisu i remontu urządzeń Lexmark, Kyocera, HP; - Zadanie nr 3: usługi serwisu i remontu niszczarek i innego sprzętu elektronicznego IT. Informacje wspólne dotyczące wszystkich trzech zadań: 1. Usługami objęty jest sprzęt zlokalizowany w dwóch siedzibach Zamawiającego na terenie Warszawy oraz w Biurach Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Lista wszystkich lokalizacji wraz z dokładnymi adresami znajduje się w Załączniku nr 2 do wzorów umów (stanowiących Załączniki nr 7A i 7B do SIWZ). 2. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do sprzętu w godzinach od 7.30 do 15.30 każdego dnia roboczego w celu realizacji czynności objętych umową. 3. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy remontach i serwisach części zamiennych:  fabrycznie nowych,  oryginalnych lub równoważnych jakościowo,  kompatybilnych,  nieuszkodzonych i nieużywanych. Wymieniane przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia części zamienne nie mogą być także regenerowane oraz nie mogą pochodzić z demontażu z innego sprzętu. 4. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone i wymienione w trakcie realizacji usług części zamienne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Początkowy termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu wykonania usługi. 5. Protokół wykonania usługi (będący jednocześnie formularzem zlecenia usługi), powinien zawierać minimum następujące dane: • numer zlecenia nadany przez Wykonawcę; • numer umowy; • nazwę i adres lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie; • nazwę Wykonawcy; • datę zlecenia; • datę wykonania usługi; • typ urządzenia; • numer seryjny urządzenia; • cel zlecenia/opis awarii; • opis wykonanych czynności, a w przypadku remontu również wymienionych części wraz z liczbą roboczogodzin; • opis części wymagających wymiany; • miejsce realizacji usługi; • podpis przedstawiciela Wykonawcy; • podpis przedstawiciela Zamawiającego. Wzór Protokołu wykonania usługi (będący jednocześnie wzorem Zleceniem usługi serwisu/remontu) znajduje się w Załączniku nr 4 do wzorów umów, stanowiących Załączniki nr 7A i 7B do SIWZ. 6. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego drogą elektroniczną lub faxem Zlecenia usługi serwisu, przybędzie do lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie i wykona czynności objęte usługą serwisu, w przeciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. 7. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego drogą elektroniczną lub faxem Zlecenia usługi remontu, przybędzie do lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie i wykona czynności objęte usługą remontu w gwarantowanym czasie naprawy, określonym na podstawie oferty Wykonawcy w zawartej umowie, który nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. 8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby realizujące niniejsze zamówienie w zakresie serwisu i napraw urządzeń objętych niniejszym zamówieniem (w ramach każdego zadania) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 8. oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 7A i 7 B do SIWZ. 10. Zamawiający ustala następujące wytyczne (podyktowane dyscypliną finansów publicznych) odnośnie późniejszych rozliczeń wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, dotyczące „odległości dojazdu”: a) Zamawiający wyznacza „punkt początkowy” dojazdu, tzn. każdy dojazd do „miejsca zlecenia” będzie liczony od punktu początkowego oraz każdy powrót z „miejsca zlecenia” będzie liczony do punktu początkowego. b) Przez „punkt początkowy” należy rozumieć następującą lokalizację: Rondo Dmowskiego w centrum miasta stołecznego Warszawa. c) Przez „miejsce zlecenia” należy rozumieć lokalizację Zamawiającego, której dotyczy zlecenie. d) Przez „odległość dojazdu” należy rozumieć sumę ilości kilometrów dojazdu oraz powrotu Wykonawcy do i z „miejsca zlecenia”, podaną w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT, w odniesieniu do każdego konkretnego zlecenia usługi, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu. e) Odległości dojazdu, wykorzystywane do obliczenia należności w rozliczeniach wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, nie mogą być większe niż odległości od punktu początkowego do miejsca zlecenia oraz od miejsca zlecenia do punktu początkowego, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu. f) Odległości pomiędzy punktem początkowym, a poszczególnymi lokalizacjami Zamawiającego przedstawia Załącznik nr 2 do wzorów umów. g) Odległości wyszczególnione w Załączniku nr 2 do wzorów umów zostały obliczone na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. h) W sytuacji, kiedy przedstawiciel Wykonawcy będzie realizował tego samego dnia zlecenia w więcej niż jednej lokalizacji Zamawiającego (np. w dwóch Biurach Powiatowych położonych w sąsiadujących powiatach), Wykonawca obliczy odległość dojazdu od punktu początkowego do najbliższej lokalizacji objętej tego dnia usługą, zgodnie z odległościami określonymi w Załączniku nr 2 do wzorów umów oraz doliczy odległość lub odległości pomiędzy tymi lokalizacjami, w których realizuje tego dnia zlecenia. Liczba kilometrów powrotu zostanie obliczona od ostatniej lokalizacji, w której Wykonawca wykonywał usługę. Odległości pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami Wykonawca obliczy na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. 11. Prognozowana liczba serwisów, liczba remontów wraz z wymianą części oraz łączna liczba kilometrów dojazdu zostały określone dla każdego zadania w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, (zmniejszeniu lub zwiększeniu) zależnie od realnych potrzeb Zamawiającego (np. potrzeba wymiany niektórych części może nigdy nie nastąpić, natomiast w zamian mogą być wymieniane inne elementy, nieokreślone w załączniku, o którym mowa wyżej). Wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 12. Przez „roboczogodzinę” należy rozumieć czas spędzony tylko i wyłącznie na naprawie urządzenia, co zostanie potwierdzone (poprzez podanie ilości roboczogodzin) w Protokole wykonania usługi, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 13. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy dotyczące poszczególnych zadań zostały zawarte we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 7A do SIWZ (Zadanie nr1) i Załącznik nr 7B do SIWZ (Zadanie nr 2 i nr 3). 14. Wartością umowy na każde zadanie będzie, wyliczona na podstawie oferty Wykonawcy, suma wynagrodzenia brutto za usługi serwisu, usługi remontu (które obejmują koszty robocizny oraz koszty niezbędnych materiałów i części zamiennych) oraz koszty dojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach