Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
- Data zamieszczenia: 2012-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Niechorska 27 27
72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
REGON: 00031028400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe z nadzorem autorskim systemu informatycznego Administracja /Impuls/ wraz z migracją 19 licencji IMPULS 4 na 5 dla SPZZOZ w Gryficach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe z nadzorem autorskim systemu informatycznego IMPULS. 2. Migracja 19 licencji IMPULS 4 na 5 dla SPZZOZ w Gryficach. 1.1. Wymogiem jest żeby usługi serwisowe były realizowane w godzinach 8.00-16.00 w dni robocze. Minimalne terminy realizacji dla zdarzeń serwisowych danego rodzaju określa poniższa tabela: Zdarzenie serwisowe Czas maksymalny Opis Czas reakcji Serwisu 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu /zarejestrowane/ w godzinach pracy serwisu. Czas usunięcia Błędu Aplikacji 7 dni Czas liczony w dniach roboczych od upłynięcia czasu reakcji Czas obsługi Konsultacji 10 dni Czas liczony w dniach roboczych od upłynięcia czasu reakcji. Czas usunięcia Awarii 48h Czas liczony w dniach roboczych od upłynięcia czasu reakcji Czas usunięcia Usterki Programistycznej 30 dni Czas liczony w dniach roboczych od upłynięcia czasu reakcji Termin przystąpienia Serwisu do realizacji usług zleconych 10 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi do momentu przystąpienia Serwisu do jej wykonania. 1.2. Przedmiot zamówienia stanowią następujące usługi serwisowe: Nadzór Autorski, Serwis Aplikacji, Nadzór Eksploatacyjny, Konsultacje, Serwis Motoru bazy danych. Zakres oraz procedury realizacji wymienionych usług serwisowych określa Załącznik nr 3 do umowy. 2.1. Migracja licencji - 19 IMPULS 4 na 5 2.2. Analiza wykorzystania aplikacji Impuls 4 2.3. Migracja danych /testowa, ostateczna/ 2.4. Szkolenia użytkowników /po 1 dniu na każdy z 5 modułów/ 2.5. Szkolenie administratorów 2.6. Konfiguracja Impuls 5 2.7. Wsparcie przy uruchomieniu /po 2 dni na każdy z pakietów; FKK, GM + ST wspólnie, KPP wspólnie/ 2.8. Raporty kadrowe . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls w Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
Dodano: 2015-02-04 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap w Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Dodano: 2013-02-11 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap w Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Dodano: 2013-01-28 - Serwis elementów systemów automatyki znajdującej się na ujęciach i stacjach uzdatniania wody Wydrzany, Granica, Wydmy i Odra w Świnoujściu
Dodano: 2012-04-30 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap dla SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2012-04-18 - Przedłużenie kontraktów serwisowych urządzeń sieciowych
Dodano: 2011-11-29 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap Administracja (Impuls) w SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2011-01-17 - Prowadzenie czynności serwisowych w zakresie stałego, całodobowego nadzoru, diagnozowania, prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych elementów systemu automatyki, znajdujących się na przepompowniach ścieków w Świnoujściu
Dodano: 2010-03-04