Przetargi.pl
Serwis elementów systemów automatyki znajdującej się na ujęciach i stacjach uzdatniania wody Wydrzany, Granica, Wydmy i Odra w Świnoujściu

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Kołłątaja 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3213524 w. 32 , fax. 091 3214782
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Kołłątaja 4 4
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3213524 w. 32, fax. 091 3214782
    REGON: 81056430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2343
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100 % udziałem miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis elementów systemów automatyki znajdującej się na ujęciach i stacjach uzdatniania wody Wydrzany, Granica, Wydmy i Odra w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie nadzoru, diagnozowania, prac konserwacyjnych oraz remontowych elementów systemów automatyki znajdujących się na ujęciach i stacjach uzdatniania wody Wydrzany, Granica, Wydmy i Odra w Świnoujściu. Wykaz elementów automatyki przedstawiają załącznik od nr 1 do nr 3 do siwz. Prace konserwacyjne przeprowadzane będą zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową urządzeń wyszczególnionych w załącznikach od nr 1 do nr 3 do siwz. Powyższa dokumentacja dostępna jest po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Wydziału Produkcji Wody Panem Piotrem Deresińskim, na poszczególnych Stacjach Uzdatniania Wody oraz w biurze Kierownika Wydziału Produkcji Wody. Do obowiązków Wykonawcy należy: - nadzór, diagnozowanie, prace konserwacyjne oraz remontowe elementów systemów automatyki, - w przypadku wystąpienia konieczności - rozbudowa / modernizacja elementów systemów automatyki eliminujących błędy w działaniu i zwiększających niezawodność urządzeń, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym - całodobowa dyspozycyjność we wszystkie dni tygodnia, - w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych ścisła koordynacja czynności z dozorem technicznym Zamawiającego, - w przypadku wystąpienia awarii podjęcie prac najpóźniej w przeciągu 2 godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego o wystąpieniu awarii. W przypadku wystąpienia konieczności wymiany urządzeń lub istotnych części, rozbudowy systemów automatyki, Zamawiający zapewni w/w urządzenia ( części ) we własnym zakresie lub zleci Wykonawcy dostawę urządzeń za dodatkowym wynagrodzeniem. Wykonawca zobowiązany jest do: - dysponowania własna bazą warsztatową wyposażoną w urządzenia i sprzęt kontrolno-pomiarowy, - dysponowania własnym zespołem specjalistów posiadających odpowiednie przygotowanie, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, - zachowania tajemnicy związanej z wykonywanymi czynnościami, - przestrzegania przepisów bhp obowiązujących na ujęciach i stacjach uzdatniania wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2343
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach