Przetargi.pl
Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji, wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w tym KAP Gliwice oraz CBŚ i BSW na lata 2018-2019

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji, wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w tym KAP Gliwice oraz CBŚ i BSW na lata 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są "Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji, wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: Alkotest AlcoBlow, Alkotest Drager 9510IR, Alkotest Drager 6820, Alkomat AL4000/4000V, Alkomat iBlow będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w tym KAP Gliwice oraz CBŚ i BSW na lata 2018-2019 zgodnie z podziałem na zadania wskazane w pkt. 3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 2.1 załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, 2.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, 2.3 załączniku nr 3 do SIWZ – formularze cenowe, 3. Zamówienie jest podzielone na dziesięć zadań: 3.1 Zadanie nr 1 – Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji, wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: alkotest AlcoBlow (229szt) 3.2 Zadanie nr 2 – Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji, wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: alkotest Drager 9510IR (36szt.) 3.3 Zadanie nr 3 – Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji, wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: alkotest Drager 6820 (7szt), 3.4 Zadanie nr 4 - Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji, wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: Alkomat AL4000/4000V (30szt) 3.5 Zadanie nr 5 - Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji, wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: Alkomat iBlow (19szt) 3.6 Zadanie nr 6 - Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji /kalibracji/ wzorcowania przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu:alkotest DRAGER 5820 (6 szt) 4. W ramach każdego zadania przedmiotem zamówienia jest podstawowa usługa dotycząca przeglądu technicznego adiustacji i wzorcowania (dot. zadania nr 1,2,3,4,5,6), naprawy urządzeń oraz wymiana wyeksploatowanych materiałów w urządzeniach do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w tym KAP Gliwice na lata 2018-2019. 5. Zamawiający wymaga, aby Gwarancja wynosiła: a) na przegląd techniczny i wykonaną naprawę co najmniej 6 miesięcy b) na części zamienne co najmniej 24 miesięcy. Gwarancja liczona będzie od daty ujętej w protokole serwisowym. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca każdorazowo dostarczył wraz z urządzeniem świadectwo wzorcowania (na każde urządzenie osobno) wystawione przez upoważniony do tego podmiot. (dot. zadań w których jest przewidziane wzorcowanie urządzeń) 7. Zamawiający wymaga, aby usługa wzorcowania wykonywana była minimum w dwóch punktach 0,1 i 0,25 mg/dm3 po 10 testów w każdym stężeniu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości usług wskazanych w formularzu cenowym dla każdego zadania w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny lub zakupu nowych lub wycofania z eksploatacji posiadanych urządzeń przy czym zmiana ta nie będzie dotyczyć zmiany warunków umowy. 9. Transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwrotu do bezpośrednich użytkowników odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Uwaga: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia a rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ oraz w przypadku braku wyszczególnionych pozycji w formularzu cenowym stosowany będzie cennik firmy na dzień wykonania usługi. Wykonawca winien najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu aktualny cennik wykonywanych usług. W przypadku każdorazowej zmiany cen usług Wykonawca przedstawi Zamawiającemu aktualny cennik wykonywanych usług. Cena wyliczona na podstawie dyspozycji punktu X SIWZ posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50410000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy i cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 i 3 (dla danego zadania/zadań) do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym i cenowym musi podać wszystkie wymagane dane. W szczególności w formularzu cenowym musi podać cenę dla każdej pozycji, brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie, Wykonawcy o udzielonej gwarancji z podziałem na przegląd techniczny i wykonaną naprawę oraz na części zamienne; złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie 4. Oświadczenie Wykonawcy, że transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwrot do bezpośrednich użytkowników odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie zapoznania się z zapisami projektu umowy oraz warunkami i akceptacji niniejszych warunków i zapisów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że usługa wzorcowania wykonywana będzie minimum w dwóch punktach 0,1 i 0,25 mg/l po 10 testów w każdym stężeniu. 7. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach