Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 422 725 937, , fax. -
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest zapewnienie w okresie trwania umowy, ciągłości działania środowiska wydruku Uniwersytetu Medycznego w Łodzi poprzez: 1. Dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonerów/tuszy) do posiadanych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi urządzeń drukujących zgodnie z załącznikiem A do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Maksymalny czas dostawy będzie wynikał z deklaracji Wykonawcy, jednak nie może on być dłuższy niż 7 dni. 2. Realizację usług serwisowych i naprawczych dla posiadanych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi urządzeń drukujących zgodnie z załącznikiem A do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Maksymalny czas reakcji nie może przekroczyć 1 dnia roboczego, natomiast czas naprawy będzie wynikał z deklaracji Wykonawcy, jednak nie może on być dłuższy niż 3 dni robocze. 3. Zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy sprzętu UM, w przypadku braku możliwości naprawy uszkodzonego urządzenia w oczekiwanym przez Zamawiającego czasie. Dostarczone urządzenia zastępcze muszą być o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż urządzenie zgłoszone do naprawy. Przy czym przez zapewnienie urządzeń zastępczych Zamawiający rozumie ich dostarczenie i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego miejsca oraz zainstalowanie urządzenia w sposób pozwalający na korzystanie z niego zgodnie z przeznaczeniem. 4. Zapewnienie usług serwisowych i naprawczych oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych dla nowych modeli urządzeń, które nie występują w Załączniku A, które w trakcie trwania umowy z Wykonawcą zostaną przez UM włączone do środowiska wydruku. W przypadku nowych modeli urządzeń Wykonawca przedstawia na wniosek Zamawiającego wycenę wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych oraz usług serwisowych i naprawczych dla danego modelu urządzenia. Przedstawione kwoty obowiązują od dnia zatwierdzenia ich przez Zamawiającego do końca trwania umowy, przy czym kwoty te nie mogą być wyższe od średnich cen rynkowych o więcej niż 10%; 5. Przedmiotem zamówienia objęte będą posiadane przez Zamawiającego urządzenia drukujące, których liczba na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego wynosi ok. 1800 sztuk oraz urządzenia drukujące włączane do usługi przez Zamawiającego w ramach tworzenia nowych stanowisk w trakcie trwania umowy (liczba urządzeń zwiększy się maksymalnie o 20%) 6. Dostarczane w ramach umowy tonery będące zamiennikami tonerów oryginalnych, muszą spełniać wszelkie normy i standardy wymagane przez producenta urządzenia drukującego oraz muszą być z nim w pełni kompatybilne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. II. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. III. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 z zaznaczeniem „Wadium – ZP/95/2020 – Usługi serwisowe i dostawa materiałów eksploatacyjnych” Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. IV. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 8.3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). V. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. VI. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. VII. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. VIII. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii). Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Zobowiązania innych podmiotów (w oryginale) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług remontowych i modernizacyjnych oczyszczalni ścieków w Rząśni
Dodano: 2024-03-05 - „Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie fontann i zdrojów ulicznych wody pitnej zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi”
Dodano: 2024-01-08 - Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych i instalacyjnych (hydraulicznych) w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
Dodano: 2023-11-16 - USŁUGA KONSERWACJI WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH W 2023 ROKU
Dodano: 2022-10-28 - Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
Dodano: 2022-07-15 - Usługa konserwacji i naprawy urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w kompleksach wojskowych administrowanych przez 31 WOG
Dodano: 2021-03-10 - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
Dodano: 2021-03-05 - USŁUGA KONSERWACJI I PRZEPROWADZENIA ROCZNEGO PRZEGLĄDU WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH W 2021 ROKU
Dodano: 2021-02-15 - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
Dodano: 2020-12-31 - Usługa przeprowadzenia rocznego przeglądu i konserwacji wojskowych bocznic kolejowych w 2021 roku
Dodano: 2020-12-14