Przetargi.pl
Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610 użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7395200, 7395274 , fax. 95 7395454
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Sikorskiego 42 42
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7395200, 7395274, fax. 95 7395454
    REGON: 00001775600539
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610 użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych. Zakres usług serwisowych: 1) okresowe konserwacje kserokopiarek; Zalecana częstotliwość: konserwacja kserokopiarek SHARP MX-M350N przeprowadzana co 100 tysięcy kopii, konserwacja kserokopiarek TOSHIBA 1550 przeprowadzana co 10 tysięcy kopii lub co 6 miesięcy, konserwacja kserokopiarek KONICA MINOLTA DI 1610 przeprowadzana co 6 miesięcy, konserwacja kserokopiarek TOSHIBA e-STUDIO 603 przeprowadzana co 500 tysięcy kopii wraz z wymianą zestawu konserwacyjnego lub 1 raz w roku bez wymiany zestawu konserwacyjnego. Szacunkowa ilość konserwacji w okresie realizacji zamówienia dla kserokopiarek: SHARP MX-M350N - 5, TOSHIBA 1550 - 6, TOSHIBA e-STUDIO 603 - 1, KONICA MINOLTA DI 1610 - 2. Wykaz podstawowych czynności konserwacyjnych: czyszczenie zespołu optyki, czyszczenie transportu papieru, czyszczenie zespołu wywoływania (zespołu bębna), czyszczenie elektrod, regulacja podzespołów, inspekcja sekcji napędu, inspekcja i czyszczenie sekcji utrwalania, czyszczenie elementów optyki, umycie urządzenia z zewnątrz i czyszczenie wnętrza kopiarki. Koszt konserwacji obejmuje także: koszt dojazdu Wykonawcy do miejsca świadczenia usług, materiałów stosowanych podczas konserwacji - rolki, wałki czyszczące, taśmy czyszczące, pojemniki zużytego toneru, wymianę w kserokopiarkach SHARP MX-M350N zestawu serwisowego AR-451 KA oraz wywoływacza AR-455DV, filtra ozonowego, rolek pobierania papieru (wymieniane w przypadku zużycia), wymianę w kserokopiarce TOSHIBA e-STUDIO 603 zestawu konserwacyjnego przewidzianego co 500 tysięcy kopii, wymianę pozostałych części eksploatacyjnych zużywających się - zestawów rolek - przeznaczonych do kaset z papierem, LCF, ADF i podajnika ręcznego będzie następować z uwzględnieniem ich zużycia, które jest uzależnione od ilości wykonanych kopii. Konserwacja nie obejmuje wymiany elementów elektroniki. 2) naprawy na zlecenie zamawiającego wraz z dostawą części i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy, za wyjątkiem: toneru, bębna i papieru do kserokopiarki SHARP MX-M350N, toneru, bębna, developeru, listwy bębna i papieru do kserokopiarki TOSHIBA 1550, toneru, bębna i papieru do kserokopiarki KONICA MINOLTA DI 1610, toneru, bębna i papieru do kserokopiarki TOSHIBA e-STUDIO 603. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: Wykonawca zapewni wykonanie obsługi serwisowej w sposób rzetelny, terminowy i zapewniający sprawne działanie kserokopiarek; Czynności serwisowe realizowane będą w dni robocze, w siedzibach zamawiającego, w miejscu użytkowania urządzenia; Wykonawca w ramach usług serwisowych zapewni dostawę i wymianę zużytych na nowe ( nie regenerowane) niezbędne części i materiały, dopuszczone do zastosowania przez producenta urządzeń; Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia ilości oraz terminów zalecanych do przeprowadzenia konserwacji z Zamawiającym przed przystąpieniem do jej wykonania; Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do naprawy uszkodzonego sprzętu po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego awarii; Czas przystąpienia do naprawy od momentu zgłoszenia (faxem) nie może przekroczyć 48 godzin liczonych w dni robocze; Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do naprawy przedstawić na piśmie kosztorys naprawy wraz z oceną stanu technicznego urządzenia; Wykonawca dokona uzgodnienia kosztów naprawy z Zamawiającym ( Naczelnikiem lub osobą upoważnioną Wydziału Administracji i Remontów ) przed przystąpieniem do naprawy; W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 10 dni Wykonawca w następnym dniu roboczym po upływie 10-dniowego okresu naprawy nieodpłatnie zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych jak sprzęt niesprawny; W odniesieniu do sprzętu, którego awarie lub uszkodzenie zgłoszono wykonawcy przed terminem określającym wygaśnięcie umowy stosuje się ustalenia w niej zawarte; Wykonawca udzieli 6-miesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły, elementy oraz na prace serwisowe; Wymontowane, zużyte części, za wyjątkiem tonerów, zespołu wywołującego (bębna), developera i listwy bębna zabiera Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości serwisowanych urządzeń lub miejsca świadczenia usług, w przypadku wycofania urządzeń z użytkowania lub zmiany ich lokalizacji; Ceny za usługi pozostają wówczas bez zmian; W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość narzutu na zakup materiałów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach