Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7395200, 7395258 , fax. 095 7395454
- Data zamieszczenia: 2010-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 42 42
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7395200, 7395258, fax. 095 7395454
REGON: 00001775600539 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych. Wykaz urządzeń objętych zamówieniem (Lp, model, nr seryjny, rok produkcji, lokalizacja): 1. KYOCERA MITA 4530, ACC3009513, 2003,Oddział Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42; 2. KYOCERA MITA 4530, ACC3009412, 2003, Inspektorat Słubice ul. Kościuszki 2; 3. GESTETNER 3235, AQ39320306, 2000, Oddział Gorzów Wlkp.ul. Sikorskiego 42; 4. KYOCERA 850, 47014989, 2001, Oddział Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42; 5. KYOCERA 850, 47014056, 2001, Oddział Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42; 6. KYOCERA 850, 47013995, 2001, Inspektorat Słubice ul. Kościuszki 2; 7. KYOCERA 850, 47015070, 2001, Oddział Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42. Zakres usług serwisowych: - okresowe konserwacje kserokopiarek; - naprawy na zlecenie zamawiającego wraz z dostawą części i materiałów. Warunki realizacji zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do naprawy uszkodzonego sprzętu po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego awarii. b) Czas przystąpienia do naprawy od momentu zgłoszenia (faxem) nie może przekroczyć 48 godzin liczonych w dni robocze. c) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do naprawy przedstawić na piśmie kosztorys naprawy wraz z oceną stanu technicznego urządzenia. d) Wykonawca dokona uzgodnienia kosztów naprawy z Naczelnikiem lub Z-cą Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego oraz inwestycji i Remontów przed przystąpieniem do naprawy. e) Wykonawca udzieli 6-miesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły, elementy oraz na prace serwisowe. f) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 7 dni Wykonawca w następnym dniu roboczym po upływie 7-dniowego okresu naprawy nieodpłatnie zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych jak sprzęt niesprawny. g) W odniesieniu do sprzętu, którego awarie lub uszkodzenie zgłoszono Wykonawcy, przed terminem określającym wygaśnięcie umowy stosuje się ustalenia w niej zawarte. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości serwisowanych urządzeń w przypadku ich wycofania z użytkowania oraz zmiany lokalizacji użytkowanych urządzeń. Ceny za usługi pozostają wówczas bez zmian. i) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa wyżej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: narzut na zakup materiałów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi serwisowe kserokopiarek OCE-3165
Dodano: 2014-01-16 - Usługi serwisowe kserokopiarek OCE-3165
Dodano: 2013-12-13 - Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA, SHARP, TOSHIBA, KONICA MINOLTA
Dodano: 2013-12-13 - Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610 użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych
Dodano: 2013-02-01 - Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych
Dodano: 2013-02-01 - Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP, TOSHIBA, KONICA MINOLTA
Dodano: 2011-11-22 - Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA i GESTETNER
Dodano: 2011-11-22 - Usługi serwisowe kserokopiarek OCE
Dodano: 2011-11-22 - Usługi serwisowe kserokopiarek OCE-3165
Dodano: 2010-10-08