Przetargi.pl
Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7395200, 7395258 , fax. 095 7395454
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Sikorskiego 42 42
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7395200, 7395258, fax. 095 7395454
    REGON: 00001775600539
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych. Wykaz urządzeń objętych zamówieniem (Lp, model, nr seryjny, rok produkcji, lokalizacja): 1. KYOCERA MITA 4530, ACC3009513, 2003,Oddział Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42; 2. KYOCERA MITA 4530, ACC3009412, 2003, Inspektorat Słubice ul. Kościuszki 2; 3. GESTETNER 3235, AQ39320306, 2000, Oddział Gorzów Wlkp.ul. Sikorskiego 42; 4. KYOCERA 850, 47014989, 2001, Oddział Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42; 5. KYOCERA 850, 47014056, 2001, Oddział Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42; 6. KYOCERA 850, 47013995, 2001, Inspektorat Słubice ul. Kościuszki 2; 7. KYOCERA 850, 47015070, 2001, Oddział Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42. Zakres usług serwisowych: - okresowe konserwacje kserokopiarek; - naprawy na zlecenie zamawiającego wraz z dostawą części i materiałów. Warunki realizacji zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do naprawy uszkodzonego sprzętu po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego awarii. b) Czas przystąpienia do naprawy od momentu zgłoszenia (faxem) nie może przekroczyć 48 godzin liczonych w dni robocze. c) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do naprawy przedstawić na piśmie kosztorys naprawy wraz z oceną stanu technicznego urządzenia. d) Wykonawca dokona uzgodnienia kosztów naprawy z Naczelnikiem lub Z-cą Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego oraz inwestycji i Remontów przed przystąpieniem do naprawy. e) Wykonawca udzieli 6-miesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły, elementy oraz na prace serwisowe. f) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 7 dni Wykonawca w następnym dniu roboczym po upływie 7-dniowego okresu naprawy nieodpłatnie zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych jak sprzęt niesprawny. g) W odniesieniu do sprzętu, którego awarie lub uszkodzenie zgłoszono Wykonawcy, przed terminem określającym wygaśnięcie umowy stosuje się ustalenia w niej zawarte. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości serwisowanych urządzeń w przypadku ich wycofania z użytkowania oraz zmiany lokalizacji użytkowanych urządzeń. Ceny za usługi pozostają wówczas bez zmian. i) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa wyżej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: narzut na zakup materiałów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach