Przetargi.pl
Usługi serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku. 1) Szczegółowy zakres usługi serwisowej obejmuje: a.konserwację i przeglądy okresowe, przeprowadzane po wykonaniu limitu kopii przewidzianego przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał, obejmujące następujące czynności: -czyszczenie i odkurzanie całego wnętrza maszyny kopiującej, -czyszczenie i mycie układu optyki, -czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (pasy transportu, rolki), -czyszczenie układu grzejnego, -czyszczenie drutów korotronów oraz mycie rynienek, wałów ładujących, pasów transferowych, -czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, smarowanie elementów napędu, -kontrolę stanu technicznego ww. podzespołów, -sprawdzenie działania kserokopiarki, -regulację w zakresie jakości kopii. b.naprawę kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, łącznie z dostawą i wymianą części lub podzespołów uszkodzonych oraz zużytych - powodujących nieprawidłowe działanie sprzętu, na oryginalne lub dopuszczone przez producenta - nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek, c.wymianę zużytych materiałów eksploatacyjnych (zwłaszcza - bęben światłoczuły, listwy bębnów, toner, developer) na oryginalne (bądź zamienniki) fabrycznie nowe (nie regenerowane), posiadające aktualny certyfikat dopuszczający do ogólnego stosowania wydany na podstawie obowiązujących przepisów. W przypadku zastosowania zamienników materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zagwarantuje takie same ich parametry techniczne jak w materiałach oryginalnych (jakość kopii, wpływ na eksploatację urządzeń, warunki BHP, p/poż ). Zakres zamówienia nie obejmuje dostaw papieru kserograficznego. d.dojazd do obiektów Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, a w przypadku konieczności dokonania napraw w serwisie - transport urządzeń do i z siedziby serwisu oraz ponowną instalację w miejscu ich eksploatacji w danej lokalizacji Zamawiającego, e.przekazanie raz na pół roku kopii karty odpadu przekazanych do utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych i części urządzeń wymienionych w kserokopiarkach Zamawiającego, f.świadczenie pomocy telefonicznej z zakresu obsługi kserokopiarek, g.naklejenie na każdej kserokopiarce i urządzeniu wielofunkcyjnym karteczki zawierającej następujące informacje: nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu pod który można zgłaszać wymianę materiałów eksploatacyjnych bądź naprawę urządzeń, h.sporządzanie ekspertyz dotyczących stanu technicznego urządzeń. Do zadań wykonawcy należy również dokonanie każdorazowego wpisu do książek serwisowych konserwacji, przeglądów technicznych, napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia brakujących (szacunkowo ok. 5 %) książek serwisowych. Uwaga: Wykonawcy mogą zapoznać się ze stanem technicznym kserokopiarek w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, nie później niż na 2 dni przed otwarciem ofert. 2)Ponadto Zamawiający wymaga: a.zapewnienia naprawy i dostawy materiałów eksploatacyjnych w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia (telefonicznego, faksem, lub e-mailem), b.dostarczenia Zamawiającemu na czas naprawy nieodpłatnie do użytkowania zastępczą kserokopiarkę o podobnych parametrach i właściwościach, w przypadku, gdy niezbędny czas na naprawę kserokopiarki okaże się dłuższy niż 7 dni. 3)Zamawiający zastrzega, możliwość, wymiany na własny koszt, wyeksploatowanych urządzeń na nowe o podobnych parametrach w miejsce objętych zamówieniem. 4)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z jego winy podczas realizacji czynności związanych z naprawą i obsługą serwisową urządzeń. 5)Na czas realizacji zamówienia Wykonawca winien wskazać minimum dwie osoby, które będą bezpośrednio uczestniczyć w jego realizacji, z podaniem imienia i nazwiska oraz numerów telefonów. 6)Modele, ilość i szczegółowe rozmieszczenie urządzeń określa Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie załącznik do umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji wskazanych urządzeń pomiędzy siedzibami UM jak też możliwość zmiany w zakresie samych siedzib Urzędu Miejskiego w granicach administracyjnych miasta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach