Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa (wraz z dostawą części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych) kserokopiarek użytkowanych we wszystkich obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku, w ciągu 24 miesięcy

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa (wraz z dostawą części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych) kserokopiarek użytkowanych we wszystkich obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku, w ciągu 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest serwis kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności związanych z okresowymi przeglądami, konserwacją oraz naprawą urządzeń zapewniających prawidłową pracę wraz z dostawą wszystkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru kserograficznego. Serwis kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych zwanych dalej kserokopiarkami. obejmuje w szczególności: a/ przeglądy okresowe, b/ regulacje niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek, c/ naprawa kserokopiarek, d/ utrzymanie stałej, dobrej jakości kopii, e/ dostawę i wymianę uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe działanie kserokopiarek, f/ dostawę i wymianę zużytych części, g/ czyszczenie kserokopiarek, h/ dostawę i wymianę tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych, i/ konserwację kserokopiarek, j/ pomoc telefoniczną z zakresu obsługi kserokopiarek, k/ transport kserokopiarek do i z serwisu, l/ zainstalowanie sprzętu u użytkownika po wykonanej usłudze, m/ dojazd do obiektów Zamawiającego, n/ inne czynności konieczne zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej pracy kserokopiarek. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne były: a) fabrycznie nowe, nieregenerowane, b) posiadały aktualny certyfikat dopuszczający do ogólnego stosowania wydany na podstawie obowiązujących przepisów, c) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji od dnia dostawy na dostarczone materiały eksploatacyjne, d) dopuszcza się możliwość użycia zamienników materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem zagwarantowania takich samych parametrów technicznych jakie zapewniają materiały oryginalne) jakość kopii, wpływ na eksploatację urządzeń, warunki BHP, itp.). 3. Wykonawca zapewni serwis w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia) telefonicznego, faksem, lub e-mailem). 4. Zamawiający wstępnie zakłada, że przez cały okres trwania umowy wykona na swoich urządzeniach (Zestawienie - Załącznik Nr 1) około 2.050.000 szt. kopii rocznie. 5. Wymagany jest odbiór od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzony kartą przekazania odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. ( Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, ze zmianami ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - zrealizowali z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat, (licząc do dnia wszczęcia postępowania ), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia na konserwację i naprawę kserokopiarek wraz z dostawą części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostały wykonane należycie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w ciągu 30 dni po wystawieniu faktury, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2. 3)wykaz zamówień ( minimum trzech ) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, konserwację i naprawę kserokopiarek wraz z dostawą części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każde, zawierające zakres, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż dostawy wykonane ostały należycie W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 1, ppkt. 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt. 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 3) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 1, ppkt. 3 winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, na podst. art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt.1 lub pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach