Przetargi.pl
Usługi serwisowe i naprawy pojazdów różnych marek w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Koszalinie oraz w podległych gospodarczo jednostkach organizacyjnych ( 4 zadania).

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe i naprawy pojazdów różnych marek w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Koszalinie oraz w podległych gospodarczo jednostkach organizacyjnych ( 4 zadania).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe i naprawy pojazdów różnych marek, w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Koszalinie oraz w podległych gospodarczo jednostkach organizacyjnych, w grupach obejmujących cztery odrębne części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – Specyfikacja techniczna. 2. Usługi serwisowe i naprawy pojazdów objęte będą następującymi czynnościami- układami: 1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; 2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; 3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowe przewidzianego dla danej marki; 4) naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki, - naprawa klimatyzacji, ogrzewania. 5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze; 6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; - regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy, projekt umowy stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5 SIWZ (oddzielnie dla każdego zadania). Zamawiający, stosownie do art. 83 ust. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części – 4 (cztery) zadania. Część I ( zadanie nr 1) – Naprawa i serwisowanie pojazdów sanitarnych. Część II ( zadanie nr 2) – Naprawa i serwisowanie pojazdów izotermicznych. Część III ( zadanie nr 3) – Naprawa i serwisowanie samochód chłodnia. Część IV ( zadanie nr 4) – Naprawa i serwisowanie samochód autocysterna wody. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenie Wykonawcy, (wzór – załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach