Przetargi.pl
Usługa naprawy pojazdów

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa naprawy pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawcze: ZADANIE 1 - usługa naprawy autobusów, pojazdów ciężarowych, traktorów, przyczep, naczep oraz sprzętu warsztatowego (o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 tony) i usługi z tym związane z jednostek wojskowych z rejonu odpowiedzialności 16 WOG w Drawsku Pom. Miejsca stacjonowania JW: Wałcz, Oleszno, Złocieniec, Nadarzyce. ZADANIE 2 - usługi naprawcze pojazdów osobowych, ciągników rolniczych, dostawczych, osobowo – terenowych i ich podzespołów(o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony) i usługi z tym związane z jednostek wojskowych z rejonu odpowiedzialności 16 WOG w Drawsku Pomorskim. Ilość pojazdów do naprawy z 16 WOG w okresie trwania umowy jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie. Miejsca stacjonowania JW: Wałcz, Oleszno, Złocieniec, Nadarzyce. 2. Pojazdy kierowane do Wykonawcy usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy. Usługa będzie wykonana w odległości nie większej niż 100 km (w linii drogowej) od miejsca stacjonowania pojazdów. 3. Wykonawca na wykonaną usługę udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru. 4. Wykonawca musi dysponować:  min. trzema zadaszonymi stanowiskami roboczymi, w tym co najmniej z jednym stanowiskiem posiadającym podnośnik dostosowany do pojazdów o całkowitej masie powyżej 3500 kg ( dotyczy zadania nr 1 ) i z jednym stanowiskiem posiadającym kanał przeglądowy (powinien on posiadać odprowadzenie ścieków do studzienki bezodpływowej lub do instalacji technologicznej oraz mieć zapewnioną co najmniej wentylacje nawiewną – nawiew czołowy lub boczny przy kanale długości 6m, nawiewy boczne przy kanałach bocznych, półki wewnętrzne na narzędzia, dwa rodzaje oświetlenia, urządzenie do podnoszenia osi pojazdu o nominalnym udźwigu co najmniej 115 kN ponadto głębokość kanału powinna wynosić od 1,3m do 1,8m) – dotyczy zadania nr 1 oraz urządzenie do podnoszenia osi pojazdu o nominalnym udźwigu co najmniej 20 kN ponadto głębokość kanału powinna wynosić od 1,3m do 1,8m) – dotyczy zadania nr 2.  warsztatem wyposażonym w wyciągi spalin,  min. z jednym komputerowym urządzeniem kontrolno – diagnostycznym z aktualnymi bazami danych umożliwiającym przeprowadzenie diagnostyki komputerowej i wykonanie usługi zgodnie z wymaganiami producenta pojazdów,  minimum cztery miejsca parkingowe( wydzielona powierzchnia terenu przeznaczona do postoju pojazdów mechanicznych) na sprzęt wojskowy oczekujący na naprawę, za który będzie ponosił odpowiedzialność Wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę min. 3 pracowników na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r., poz. 1320) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia na poszczególne części w kwotach: 1) Zadanie nr 1: 5 700,00 zł, 2) Zadanie nr 2: 4 500,00 zł, Uwaga: Wadium wnoszone na dwa zadania należy zsumować. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 2 pkt 5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 54 1010 1599 0195 7813 9120 2000. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. 1) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (nie później niż data, godzina składania ofert). 2) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik do SIWZ. 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik do SIWZ. Uwaga! Powyższe oświadczenie składa również każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3) Formularz ofertowy 4) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie kontroli zdolności produkcyjnych lub zdolności technicznych wykonawcy 5) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę wyposażenia warsztatu opisanego w pkt 7 opisu przedmiotu zamówienia, dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach