Przetargi.pl
Usługi serwisowania urządzeń drukująco - kopiujących

Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-251 Warszawa, ul. Miodowa 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5953613 , fax. 022 5953496
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy
    ul. Miodowa 6/8 6/8
    00-251 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5953613, fax. 022 5953496
    REGON: 01525966300201
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowania urządzeń drukująco - kopiujących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie pięciu drukarko-kopiarek znajdujących się w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Senatorskiej 36 (powielarnia), w tym: a) czterech wysokonakładowych, czarno-białych drukarko-kopiarek Oce Vario Print 2110, o numerach seryjnych 1548, 1550, 496 i 497; b) jednej wielofunkcyjnej wysokonakładowej, kolorowej drukarko-kopiarki Oce CPS 800,o numerze seryjnym 5271. Warunki realizacji zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania bieżącej sprawności technicznej drukarko-kopiarek będących przedmiotem niniejszego zamówienia, a wymienionych w pkt. 1. 2) Wykonywanie bieżącej konserwacji następować będzie na podstawie wezwania przez Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy. 3) Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pracy urządzenia, pogorszenia się jakości wykonywanych odbitek itp. 4) Wykonawca z własnej inicjatywy podejmie czynności konserwacyjne w przypadkach przewidzianych przez producenta urządzenia w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, z którymi Wykonawca musi się zapoznać i na tej podstawie zaplanować czynności. 5) W ramach konserwacji kserokopiarek Wykonawca będzie wykonywał, co najmniej następujące czynności: a) czyszczenie i przegląd układu optyki, b) czyszczenie i przegląd układu grzejnego, c) czyszczenie i przegląd układu przenoszenia obrazu, d) czyszczenie i przegląd układu pobierania papieru, e) czyszczenie i przegląd podajnika dokumentów, f) czyszczenie i przegląd kaset dużej pojemności, g) czyszczenie, przegląd i regulacja wszystkich układów sorterów lub finiszerów, h) regulacja jakości obrazu, i) regulacja podawania papieru w automatycznych podajnikach, j) konserwacja obudowy. 6) Przystąpienie do wykonywania bieżącej konserwacji na wezwanie Zamawiającego musi nastąpić nie później niż następnego dnia roboczego po dniu, w którym dokonano wezwania. W przypadku wykonywania bieżącej konserwacji z inicjatywy Wykonawcy, termin podjęcia czynności będzie uzgadniany każdorazowo z Zamawiającym. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 7) W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów technicznych, które następować będą na podstawie wezwania przez Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy. 8) Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania przeglądu technicznego. 9) Wykonawca z własnej inicjatywy wykona przegląd techniczny w przypadkach przewidzianych przez producenta urządzenia w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, z którymi Wykonawca musi się zapoznać i na tej podstawie zaplanować odpowiednie czynności. 10) W ramach przeglądów technicznych Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a) wykonanie czynności serwisowych, zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, b) wymiana części przewidzianych do wymiany przy danym przeglądzie technicznym lub zużytych, zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. 11) Przystąpienie do wykonywania przeglądu technicznego na wezwanie Zamawiającego musi nastąpić nie później niż następnego dnia roboczego od dnia, w którym dokonano wezwania. Jeżeli Wykonawca nie zakończy przeglądu do końca drugiego dnia roboczego od dnia wezwania lub bezpośrednio po przystąpieniu do czynności przeglądowych przewiduje dłuższy czas wyłączenia urządzenia, dostarczy takie samo urządzenie zastępcze do czasu uruchomienia drukarko-kopiarki. W przypadku wykonywania przeglądu technicznego z inicjatywy Wykonawcy, uzgodni on termin podjęcia czynności z Zamawiającym. 12) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wsparcie techniczne hot - line w godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-16.00). Wymagania wobec Wykonawcy 1) świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia może odbywać się jedynie przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producenta urządzeń na świadczenie przedmiotowych usług; 2) Wykonawca przedstawi wykaz usług realizowanych w ostatnich trzech latach, w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy minimum trzy dokumenty to potwierdzające. Cena oraz wartość usługi 1) cena jednostkowa usługi obejmuje wszystkie czynności konserwacyjne oraz przeglądy techniczne, jak również dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych, jak również dojazdy serwisantów i inne czynności mające wpływ na właściwą realizację usługi; 2) wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn ilości kopii wykonanych przez drukarko - kopiarki oraz ceny za wykonanie 100 kopii; 3) Zamawiający do wyceny oferty przyjmuje szacunkowe ilości, które w trakcie realizacji umowy będą mogły być zwiększane lub zmniejszane, pod warunkiem nie przekroczenia łącznej wartości wynikającej z podanych szacunków: a) wykonanie 2.500.000 kopii czarno-białych na wszystkich czterech maszynach, b) wykonanie 60.000 kopii na maszynie kolorowej. 4. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może powierzyć wykonania niniejszego zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) Autoryzację producenta urządzeń na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu; 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz usług realizowanych w ostatnich trzech latach, w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z minimum 3 dokumentami to potwierdzającymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach