Przetargi.pl
USŁUGI SERWISOWANIA I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2017-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SERWISOWANIA I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej, będącej w posiadaniu Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3 i/lub ul. Szpitalna 1. Zamówienie składa się z 14 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1- Serwisowanie sterylizatorów parowych SteriVap Pakiet nr 2 - Aparat RTG Mobilett XP Eco firmy Siemens Pakiet nr 3 - Aparat EEG Nicolet One firmy Viasys Pakiet nr 4 - Defibrylator Beneheart firmy Mindray Pakiet nr 5 - Mikroskop operacyjny Opmi Movena firmy Zeiss Pakiet nr 6 - Aparat USG Aplio firmy Toshiba Pakiet nr 7 - Diatermia elektrochirurgiczna VIO z przystawką argonową firmy ERBE Pakiet nr 8 - Myjnie endoskopowe firmy Choyang Pakiet nr 9 - Nóż harmoniczny firmy Olympus Pakiet nr 10 - Aparat RTG Moviplan firmy Villa Systemi Medicali Pakiet nr 11 - Identyfikator nerwów obwodowych Stimuplex firmy B.Braun Pakiet nr 12 - Aparat RTG Fluorostar firmy GE Medical Pakiet nr 13 -Defibrylator XD100 Metrax Pakiet nr 14 - Defibrylator Heart Star firmy Philips 2. Opis aparatów, ich lokalizacja, terminy przeglądów i inne szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach 3.1÷ 3.14 do SIWZ.. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. wykonania przeglądów z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu i aparatury medycznej opisaną w załącznikach 3.1÷ 3.14 do SIWZ. 2. przeglądów serwisowych obejmujących wymianę wszystkich elementów objętych obowiązkową wymianą. 3. przeglądów obejmujących, w razie konieczności, wymianę części, które podlegają wymianie, co kilka lat, np.: akumulatory, filtry techniczne oraz drobne elementy (śruby, bezpieczniki, złącza, drobne podzespoły elektroniczne), jeżeli występują. 4. dokumentowania poszczególnych przeglądów kartą pracy oraz wpisem do paszportu technicznego, po zakończeniu przeglądu Wykonawcy każdorazowo sporządzony zostanie protokół serwisowy z informacją o sprawności urządzenia, zawierający opis wykonanych działań z wyszczególnieniem wymienianych elementów w trakcie przeglądu/wizyty serwisu, kolejna zalecana przez serwis data przeglądu oraz że przegląd/kalibracje/testy wykonano zgodnie z instrukcją techniczną i zaleceniami Producenta oraz zgodnie z procedurami zawartymi w instrukcjach serwisowych. Należy przestrzegać cyklów pracy urządzeń, według których uzależniona jest wymiana zestawów serwisowych. Dokumenty poprzeglądowe - po wizycie serwisu Wykonawca przekaże w oryginale lub wyraźnej łatwej do odczytu kopii. Dokument winien zawierać zapis dot. nazwy aparatu, modelu, nr fabryczny, nazwisko osoby wykonującej usługę. Brak prawidłowego sporządzenia raportu spowoduje zwrot dokumentów do serwisu. Prawidłowo wypełniony raport serwisowy jest podstawą przyjęcia faktury i dokonania zapłaty za usługę. 4. Wpis do paszportu będzie zawierać zapis: „Wykonano przegląd/naprawę urządzenia zgodnie z wymaganiami i instrukcją serwisową Producenta. Przeprowadzono testy/kalibracje/pomiary bezpieczeństwa elektrycznego (wymienić), urządzenie sprawne i dopuszczone do użytkowania (niesprawne – zalecana naprawa), kolejna zalecana przez serwis data przeglądu, czytelny podpis i pieczęć serwisu. 5. W przypadku reklamacji, którejś z wymienianych części zakończenie (wykonanie) naprawy lub usunięcie wady nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Wykonawcy, przez Zamawiającego. 6. Realizacja zamówienia zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem, zawartym w formularzu asortymentowocenowym +/-10 dni roboczych, po ustaleniu z Działem Aparatury Medycznej. Wykonawca będzie każdorazowo zgłaszał swoją wizytę min. 12 godz. przed przybyciem u Zamawiającego – Dział Aparatury Medycznej tel. 32/ 41 30 135 – WARUNEK BEZWZGLĘDNY. 7. Wykonywanie testów bezpieczeństwa elektrycznego - Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wyników testów bezpieczeństwa elektrycznego wraz z aktualnym certyfikatem legalizacji testera bezpieczeństwa elektrycznego, którym wykonano pomiary. Raport z pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego, wraz z w/w certyfikatem jest podstawą przyjęcia faktury i dokonania zapłaty za usługę. 8. Zakres przeglądów serwisowych będzie zgodny z zaleceniami producenta i aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, a wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone certyfikatem potwierdzającym sprawność aparatu. 9. Podczas przeglądu technicznego będą wymienione tylko te części, które wskaże Wykonawca, po rzeczywistym stwierdzeniu konieczności wymiany i potwierdzeniu przez służby techniczne Zamawiającego, poza częściami, o których mowa w pkt. 3 ust. 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach