Przetargi.pl
usługi serwisowania i naprawy sprzętu łączności i informatyki w 2016 roku

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi serwisowania i naprawy sprzętu łączności i informatyki w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowania i napraw drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów i faksów dla Jednostek Wojskowych, będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn. 2. Obsługa naprawy/serwisowa, tj. przegląd, naprawa drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów i faksów, obejmuje w szczególności: dojazd serwisanta do siedziby użytkownika urządzenia, usuwanie zgłaszanych awarii, prowadzenie serwisowania i przeglądów z uwzględnieniem zaleceń producenta urządzeń dotyczących zakresu i częstotliwości serwisu, wymianę części uszkodzonych i zużytych, informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń, sporządzanie opinii technicznych, utylizacja wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. 3. Wykaz urządzeń dla poszczególnych Jednostek Wojskowych podlegających naprawie i serwisowaniu wraz z typem i ilościami mieści się w formularzu cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ) 4. Dopuszcza się wykonanie usługi naprawy i serwisowania innych urządzeń nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia do SWZ pozyskanych w trakcie trwania umowy za zgodą Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu, serwisowania i napraw przedmiotu zamówienia w celu wykrywania i usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń na każde zgłoszenie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze od dnia pisemnego zgłoszenia. 6. W przypadku stwierdzonej przez Zamawiającego awarii sprzętu objętego przedmiotem zamówienia uniemożliwiającej jego prawidłowe działanie, Zamawiający powiadomi o tym niezwłocznie Wykonawcę. 7. Wykonawca najpóźniej w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze, dokona bezpłatnych oględzin uszkodzonego urządzenia, na zleceniu naprawy/serwisowania uzupełni opinię w zakresie wykonania koniecznych czynność wraz z wyceną i przekaże ją Zamawiającemu. 8. Po zaakceptowania opinii przez Zamawiającego, Wykonawca dokona naprawy urządzenia w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze od uzyskania zgody Zamawiającego. 9. Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie i przez podwykonawców, usług i napraw. 10. Wykonawca zobowiązuje się udzielić minimum 12 - miesięcznej gwarancji na wykonaną naprawę. 11. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta naprawianego urządzenia. 12. Materiały użyte w czasie napraw a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 13. Części użyte do napraw będą nowe. Na żądanie zamawiającego usługę wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części. 14. Cena części zużytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 15. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy, nie za dyspozycyjność Wykonawcy. 16. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów. 17. Wystawiona faktura za przeprowadzoną naprawę powinna zawierać: -ustaloną stawkę roboczogodziny, -cenę wymienionych części, -stan licznika (jeżeli urządzenie go posiada), -wykaz wymienionych części, -faktyczny czas poświęcony na realizację usługi ( nie licząc czasu dojazdu) 18. Wykaz zużytych, wymienionych podczas napraw i serwisowania części przedstawiony będzie w protokole odbioru usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena brutto 1 roboczogodziny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach