Przetargi.pl
Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
    Mińska 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 367849538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na po-trzeby KOWR OT we Wrocławiu, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany do:1) pełnej obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym:a) wprowadzanie danych do systemu „Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją” (systemu działającego u Zamawiającego, obsługującego obieg dokumentów, w skrócie EZD), łącznie ze skanowaniem dokumentów, b) prowadzenie pocztowej księgi nadawczej oraz rejestru przesyłek nierejestrowanych,2) obsługi wirtualnej centrali telefonicznej, polegającej na zarządzaniu połączeniami przycho-dzącymi i przekierowaniu ich na telefony poszczególnych pracowników Zamawiającego,3) ewidencjonowania wyjść oraz wyjazdów służbowych pracowników Zamawiającego (wypi-sywanie delegacji, kart drogowych oraz ich rozliczanie), 4) sporządzania zestawień, zamówień na artykuły i materiały, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich,5) wykonywania innych czynności biurowych w ramach realizacji bieżących potrzeb Zamawia-jącego, w tym:a) obsługa kancelaryjna tj., m.in. przyjmowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek, rejestrowanie korespondencji w systemie EZD, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej, przyjmowanie i obsługa poczty elektronicznej oraz innych programów Zamawiającego,b) obsługa asystencka (prowadzenie terminarza spotkań, obsługa spotkań służbowych, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby osoby kierującej Sekcją Zamiejscową w Rakowicach Wielkich,c) udzielanie informacji klientom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych),d) przygotowywania treści pism i e-maili,e) przekazywanie do publikacji w prasie ogłoszeń prasowych, f) kompletowania istniejącej dokumentacji Zamawiającego w celu przekazania jej do archiwum przez pracowników Zmawiającego,3.3. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku od 07:00-16:00).2) usługę świadczyć będzie maksymalnie jedna osoba, z zastrzeżeniem ust. 4 SWZ. Zamawiający wymaga wskazania osoby, która będzie świadczyła usługę w formularzu ofertowym3) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w wymiarze 150 godzin miesięcznie. 4) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń tech-nicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.5) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy6) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia zestawienia (w ujęciu miesięcznym) faktycznie zrealizowanych usług z rozliczeniem godzinowym i rozbiciem na poszczególne rodzaje usług.7) pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 4 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3.5 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta nie zawierająca pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. Zamawiający nie dokuje podziału zamówienia na części, gdyż podział jest niecelowy. Czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia składają się na całość czynności sekretarsko-asystenckich wykonywanych w jednej jednostce Zamawiającego. Z przyczyn organizacyjnych zasadnym jest udzielenie zamówienia bez jego podziału na części/.3.6 Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.4.1 Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, a Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy samodzielnie lub przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w zakresie realizacji czynności wymienionych w ust. 3.2 SWZ. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.4.2 Warunkiem dopuszczenia pracownika Wykonawcy/Podwykonawcy do realizacji usług objętych umową jest przedłożenie Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy wykazu osób. Wykaz zawierać powinien: imię i nazwisko osoby, datę zawarcia umowy, podstawę zatrudnienia (rodzaj umowy), wymiar i okres zatrudnienia oraz zakres obowiązków pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach