Przetargi.pl
Usługi sekretarsko - asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, Mińska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (71) 356-39-19, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
    Mińska 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (71) 356-39-19, , fax. -
    REGON: 36784953800177
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sekretarsko - asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia 4.1 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe. 4.2 Przedmiotem zamówienia są usługi sekretarsko - asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski 4.2.1. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) pełną obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym: a) wprowadzanie danych do systemu „Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją” (systemu działającego u Zamawiającego, obsługującego obieg dokumentów, w skrócie EZD), łącznie ze skanowaniem dokumentów, b) prowadzenie pocztowej księgi nadawczej oraz rejestru przesyłek nierejestrowanych, 2) obsługę wirtualnej centrali telefonicznej, polegającą na zarządzaniu połączeniami przychodzącymi i przekierowaniu ich na telefony poszczególnych pracowników Zamawiającego, 3) ewidencjonowanie wyjść oraz wyjazdów służbowych pracowników Zamawiającego, (wypisywanie delegacji i kart drogowych oraz ich rozliczanie, 4) sporządzanie zestawień, zamówień, wniosków na artykuły biurowe, spożywcze i sanitarne, papier do drukarek i kserokopiarek, koperty z nadrukiem itp, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, 5) prawidłową eksploatację udostępnionych przez Zamawiającego urządzeń, służących należytemu wykonaniu przedmiotu umowy, to jest komputera, telefonu służbowego, kserokopiarek, drukarek, faksów i skanerów, urządzenia kopertującego, 6) wykonywanie innych czynności biurowych w ramach realizacji bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym: a) obsługa kancelaryjna tj., m.in. przyjmowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek, rejestrowanie korespondencji w systemie EZD, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie sekcji zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej, przyjmowanie i obsługa poczty elektronicznej oraz innych programów Zamawiającego, b) obsługa asystencka (prowadzenie terminarza spotkań, obsługa spotkań służbowych, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby osoby kierującej Sekcją Zamiejscową w Rakowicach Wielkich, c) udzielanie informacji klientom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Zamawiającego, d) przygotowywania treści pism i e-maili, e) przekazywanie do publikacji w prasie ogłoszeń prasowych, f) kompletowania istniejącej dokumentacji Zamawiającego w celu przekazania jej do archiwum przez pracowników Zmawiającego, 7) sporządzanie wykazów wykonanych usług wraz z rozliczeniem godzinowym przed wystawieniem faktury za usługi. Zamawiający miesięcznie obsługuje w Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich a) ok. 500 przesyłek wychodzących b) ok. 250 przesyłek przychodzących c) ok. 400 połączeń telefonicznych przychodzących, d) ok. 150 pism i e-maili 4.2.2. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w wymiarze 160 godzin miesięcznie w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-16.00). Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów wykonanych usług wraz z rozliczeniem godzinowym przed wystawieniem faktury za usługi za wykonane usługi. d) Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest realizacja usług w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. 4.3 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019. 1040 z późn.zm), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności wymienione w ust. 4.2.1, pkt 1 – 7 2. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy samodzielnie lub przez jego upoważnionych pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o prace lub przez inne osoby, z którymi łączy Wykonawcę inny stosunek cywilno-prawny na podstawie umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy: 1) Wykaz osób, które realizować będą w jego imieniu przedmiot niniejszej umowy, z podaniem w szczególności: imion i nazwisk osób, podstawy (tj. rodzaj umowy), wymiaru i okresu zatrudnienia (wraz z danymi kontaktowymi do osoby nadzorującej); 2) Kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem, zawartych ze wszystkimi osobami przy pomocy których Wykonawca będzie realizował umowę. 3) Zanonimizowane dowody, z wyjątkiem imienia i nazwiska, potwierdzające zgłoszenie osób wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt 1), przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych lub/ i zdrowotnych, w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem; 4. Dopuszcza się możliwość zmiany osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na inne spełniające minimalne wymagania określone w SIWZ po uzyskaniu wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego. W przypadku konieczności zmiany –w okresie trwania umowy – osób realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnych dokumentów i oświadczeń o których mowa w ust. 3. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie do 7 dni od dokonania przedmiotowej zmiany. Zmiana wykazu osób realizujących przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy nie wymaga zmiany umowy w formie pisemnego aneksu. 5. Zamawiający będzie miał prawo do potwierdzenia tożsamości osoby realizującej przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa powyżej skutkować może naliczeniem kar umownych z tytułu niesumiennego wykonywania usług oraz może stanowić podstawę rozwiązania umowy. 6. Wszystkie osoby realizujące przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy zobowiązane są do dołożenia należytej staranności przy realizacji powierzonych zadań. 7. Wykonawca i osoby realizujące przedmiot umowy w jego imieniu zobowiązani są do zachowania poufności na zasadach określonych w § 8 projektu umowy oraz zasad ochrony danych osobowych określonych w § 9 projektu umowy. 8. Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za realizacje przedmiotu umowy i ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania osób, które w jego imieniu realizować będą przedmiot umowy. 9. Służbowy, merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad pracownikami Wykonawcy sprawuje Wykonawca, w tym w szczególności w stosunku do osób przez Wykonawcę zatrudnionych Wykonawca pełni rolę pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 10. Wykonawca odpowiada za dobór osób przy realizacji umowy, ich kwalifikacje zawodowe oraz gwarantuje, że osoby te zostaną odpowiednio przeszkolone, w tym w zakresie wewnętrznych regulacji Zamawiającego, do realizacji obowiązków umownych. 11. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w części I SIWZ, ust 4.2.1, pkt 1 – 7 wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych oraz osobowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach