Przetargi.pl
Usługi sekretarsko - asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 01 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6617272
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 01
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6617272
    REGON: 367849538-00177
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sekretarsko - asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia 4.1 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe. 4.2 Przedmiotem zamówienia są usługi sekretarsko - asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski 1. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) pełną obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym: a) wprowadzanie danych do systemu „Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją” (systemu działającego u Zamawiającego, obsługującego obieg dokumentów, w skrócie EZD), łącznie ze skanowaniem dokumentów, b) prowadzenie pocztowej księgi nadawczej oraz rejestru przesyłek nierejestrowanych, 2) obsługę wirtualnej centrali telefonicznej, polegającą na zarządzaniu połączeniami przychodzącymi i przekierowaniu ich na telefony poszczególnych pracowników Zamawiającego, 3) ewidencjonowanie wyjść oraz wyjazdów służbowych pracowników Zamawiającego, (wypisywanie delegacji i kart drogowych ich rozliczanie, rejestracja ich w programie Net Calendars oraz w programie delegacji), 4) sporządzanie zestawień, zamówień, wniosków na artykuły biurowe, spożywcze i sanitarne, papier do drukarek i kserokopiarek, koperty z nadrukiem itp, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, 5) prawidłową eksploatację udostępnionych przez Zamawiającego urządzeń, służących należytemu wykonaniu przedmiotu umowy, to jest komputera, telefonu służbowego, kserokopiarek, drukarek, faksów i skanerów, urządzenia kopertującego, 6) wykonywanie innych czynności biurowych w ramach realizacji bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym: a) obsługa kancelaryjna tj., m.in. przyjmowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek, rejestrowanie korespondencji w systemie EZD, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie sekcji zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej, przyjmowanie i obsługa poczty elektronicznej oraz innych programów Zamawiającego, b) obsługa asystencka (prowadzenie terminarza spotkań, obsługa spotkań służbowych, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby osoby kierującej Sekcją Zamiejscową w Rakowicach Wielkich, c) udzielanie informacji klientom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Zamawiającego, d) przygotowywania treści pism i e-maili, e) przekazywanie do publikacji w prasie ogłoszeń prasowych, f) kompletowania istniejącej dokumentacji Zamawiającego w celu przekazania jej do archiwum przez pracowników Zmawiającego, 7) sporządzanie wykazów wykonanych usług wraz z rozliczeniem godzinowym przed wystawieniem faktury za usługi. Zamawiający miesięcznie obsługuje w Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich a) ok. 500 przesyłek wychodzących b) ok. 250 przesyłek przychodzących c) ok. 400 połączeń telefonicznych przychodzących, d) ok. 150 pism i e-maili 2. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski b) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w wymiarze minimum 144 godzin miesięcznie w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-16.00). Harmonogram obecności ustalony będzie z Zamawiającym. c) wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów wykonanych usług wraz z rozliczeniem godzinowym przed wystawieniem faktury za usługi za wykonane usługi. d) Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, w tym: - wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, - wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, - kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych. e) pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest realizacja usług w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach