Przetargi.pl
Usługi restauracyjne i hotelarskie oraz udostępnianie sal konferencyjnych dla Sądu Okręgowego w Opolu w podziale na zadania

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 077 5418100 , fax. +48 077 5418121
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    Pl. Daszyńskiego 1 1
    45-064 Opole, woj. opolskie
    tel. +48 077 5418100, fax. +48 077 5418121
    REGON: 00032366000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi restauracyjne i hotelarskie oraz udostępnianie sal konferencyjnych dla Sądu Okręgowego w Opolu w podziale na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1. - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi restauracyjne i hotelarskie oraz udostępnienie wyposażonych sal konferencyjnych podczas szkolenia dla kuratorów sądów okręgu opolskiego - (3 dniowe); liczba uczestników szkolenia max. do 160 osób; - Wstępny harmonogram szkolenia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; - Szczegółowy harmonogram obejmujący godziny poszczególnych pozycji będzie przekazany Wykonawcy co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem realizacji. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób uczestniczących w szkoleniu (tj. zmniejszenia kosztów noclegów, wyżywienia oraz serwisów kawowych), o czym poinformuje Wykonawcę nie później niż na dwa dni przed terminem szkolenia. Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczenie kosztów szkolenia odbędzie się na podstawie rzeczywistego wykorzystania noclegów, wyżywienia oraz serwisów kawowych. - Stawka za jeden osobodzień (nocleg+śniadanie+obiad+kolacja) na jednego uczestnika szkolenia nie może przekroczyć kwoty brutto 200 zł. Do kosztów osobodnia nie wlicza się kosztów wynajęcia sal konferencyjnych oraz kosztów serwisów kawowych. W SIWZ dookreślono: - Wymagania dotyczące obiektu, w którym będzie organizowane szkolenie; - Wymagania dotyczące usług hotelarskich; - Wymagania dotyczące usług restauracyjnych; - Wymagania dotyczące sal konferencyjnych; 2. Określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2. - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi restauracyjne i hotelarskie oraz udostępnienie wyposażonych sal konferencyjnych podczas szkolenia urzędników sądów okręgu opolskiego - (3 dniowe); liczba uczestników szkolenia max. do 65 osób; - Wstępny harmonogram szkolenia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; - Szczegółowy harmonogram obejmujący godziny poszczególnych pozycji będzie przygotowany przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem realizacji. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób uczestniczących w szkoleniu (tj. zmniejszenia kosztów noclegów, wyżywienia oraz serwisów kawowych), o czym poinformuje Wykonawcę nie później niż na dwa dni przed terminem szkolenia. Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczenie kosztów szkolenia odbędzie się na podstawie rzeczywistego wykorzystania noclegów, wyżywienia oraz serwisów kawowych. - Stawka za jeden osobodzień (nocleg+śniadanie+obiad+kolacja) na jednego uczestnika szkolenia nie może przekroczyć kwoty brutto 200 zł. Do kosztów osobodnia nie wlicza się kosztów wynajęcia sal konferencyjnych oraz kosztów serwisów kawowych. W SIWZ dookreślono: - Wymagania dotyczące obiektu, w którym będzie organizowane szkolenie; - Wymagania dotyczące usług hotelarskich; - Wymagania dotyczące usług restauracyjnych; - Wymagania dotyczące sal konferencyjnych; 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia dla każdego z zadań osobno: - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach