Przetargi.pl
Usługi realizowane w ramach kompleksowego projektu ochrony gatunków i siedlisk przyrodniczych dla obszaru Natura 2000 Moczary PLH180026

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134611031 , fax. 134611033
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
    Rynek 6
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 134611031, fax. 134611033
    REGON: 37001449000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi realizowane w ramach kompleksowego projektu ochrony gatunków i siedlisk przyrodniczych dla obszaru Natura 2000 Moczary PLH180026
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Usługi realizowane w ramach kompleksowego projektu ochrony gatunków i siedlisk przyrodniczych dla obszaru Natura 2000 Moczary PLH180026” jest usługa polegająca na wykonaniu działań ochrony czynnej na nw. siedliskach: 1) 7140 Torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea), w tym: a) ekstensywne koszenie (ponad kępami torfowców) wykonane we wrześniu lub październiku br. z usuwaniem biomasy poza granice siedliska, bez użycia ciężkiego sprzętu (ręcznie lub przy użyciu lekkich kosiarek listwowych) na pow. 0,72 ha. b) odkrzaczanie polegające na mechanicznym lub ręcznym usunięciu (wycięciu) samosiewów i krzewów takich gatunków jak: topola osika, wierzba sp., brzoza brodawkowata oraz innych gatunków wymagających takich czynności na pow. 0,21 ha z pozostawieniem egzemplarzy drzewiastych na siedlisku z płatami bobrka trójlistkowego. 2) 7230 Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk, w tym: a) ekstensywne koszenie wykonane we wrześniu lub październiku br. z usuwaniem biomasy poza granice siedliska, bez użycia ciężkiego sprzętu (ręcznie lub przy użyciu lekkich kosiarek listwowych) na pow. 0,92 ha. W ramach tego siedliska w miejscu występowania poczwarówki zwężonej(1014) koszenie na wysokości 10-15 cm od września do października na pow. 0,11 ha; b) odkrzaczanie polegające na mechanicznym lub ręcznym usunięciu (wycięciu) samosiewów i krzewów takich gatunków jak: topola osika, wierzba sp., brzoza brodawkowata oraz innych gatunków wymagających takich czynności na pow. 0,86 ha. 2. Prace związane z usunięciem drzew i krzewów należy wykonać w okresie zimowym poza głównym okresem lęgowym ptaków tj. po 16 października, za pomocą np.: maczet, siekier, pił ręcznych lub spalinowych. Sprzęt użyty do koszenia i wywozu biomasy nie może swoim ciężarem spowodować znacznego naruszania wierzchniej warstwy gleby. W przypadku braku takiej możliwości usunięcie drzew i krzewów powinno być poprzedzone lustracją terenową mającą na celu sprawdzenie czy na ww. samosiewów i krzewach nie występują gniazda ptaków. Lustracja terenowa powinna być przeprowadzona przez osobę zlecającą pracę z ramienia Zamawiającego. Odkrzaczanie związanie z pozostawieniem form drzewiastych wiążę się z wycinaniem krzewów i podrostów drzew do 3 m wysokości. 3. Powstałą biomasę z wycinki drzew i krzewów oraz wykaszania należy przetransportować (wynieść lub wywieść w terminie do 2 tygodni od usunięcia) i składować poza powierzchnią obszaru siedliska przyrodniczego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w obrębie sąsiadujących z płatem wydzieleń) i złożenia w regularne stogi (roślinność zielna), stosy (roślinność krzewiasta i drzewiasta). 4. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie wykonania ww. prac i ich odbioru. 5. Wykonawca i Zamawiający nie mogą wprowadzać powstałej biomasy do obrotu na rynek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 250,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 57 1600 1462 1016 7865 4000 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wadium do zamówienia ZGS.270.1.17.2019”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kasie (pokój nr 209). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) druk oferty zgodny w treści ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, 4) jeżeli dotyczy – zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach