Przetargi.pl
Usługi realizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu „Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia”

Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr ogłasza przetarg

  • Adres: 15-441 Białystok, Spółdzielcza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 653 77 00 , fax. (085) 732 95 05
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr
    Spółdzielcza 8
    15-441 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 653 77 00, fax. (085) 732 95 05
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot z Art. 3 ust.1 pkt 3 Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi realizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu „Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi realizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu „Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia” - części I-XVI zamówienia. 3.2. Zamówienie jest podzielone na szesnaście części: w ramach projektu Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia”: I część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Szkoleń Administracyjno-informatycznych: a. Kierowanie zespołem - 4-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji, b. Szkolenie: MS Excel, poziom I i II, c. SolidWorks – poziom podstawowy, d. Programowanie aplikacji internetowych, e. Kurs SolidWorks Composer, f. Bazy danych MySQL, II część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Szkoleń zarządzania produkcją i jakością: a. Sprawdzanie i wzorcowanie uniwersalnych przyrządów pomiarowych, b. Walidacja metod analitycznych, c. Lean manufacturing w praktyce, III część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Personel Nadzorująco-Kontrolujący Jakość Antykorozyjnych Powłok Malarskich wg. Wymagań Normy Pn-En 1090-2 (+egzamin); IV część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Badania wizualne VT (1+2); V część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Obliczenia numeryczne elementów konstrukcyjnych z wykorzystaniem MES – kurs podstawowy; VI część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Programowanie obrabiarki CNC; VII część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Język obcy branżowy: rosyjski; VIII część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Incoterms® 2020; IX część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Audytor wiodący systemu zarządzania jakością ISO 9001; X część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Szkolenie podstawowe i specjalistyczne dla uprawnionych diagnostów (+ egzamin zewnętrzny); XI część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie prawo jazdy kat. B (+ egzamin zewnętrzny); XII część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie prawo jazdy kat. C+E (+ egzamin zewnętrzny); XIII część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Kurs na konserwatora wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem (+ egzamin UDT); XIV część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Obsługa suwnic kat. II S (sterowane z poziomu roboczego) (+ egzamin UDT); XV część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Ładowarki jednonaczyniowe do 20 T masy całkowitej - III klasa (+ egzamin zewnętrzny); XVI część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie Kurs operatora koparko – ładowarki – III klasa (+ egzamin zewnętrzny);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) dla I części zamówienia w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł), 2) dla II części zamówienia w wysokości 110,00 zł (słownie: sto dziesięć zł), 3) dla III części zamówienia w wysokości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł), 4) dla IV części zamówienia w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście zł), 5) dla V części zamówienia w wysokości 40,00 zł (słownie: czterdzieści zł), 6) dla VI części zamówienia w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł), 7) dla VII części zamówienia w wysokości 100,00 zł (słownie: sto zł), 8) dla VIII części zamówienia w wysokości 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł), 9) dla IX części zamówienia w wysokości 100,00 zł (słownie: sto zł), 10) dla X części zamówienia w wysokości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł), 11) dla XI części zamówienia w wysokości 40,00 zł (słownie: czterdzieści zł), 12) dla XII części zamówienia w wysokości 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł), 13) dla XIII części zamówienia w wysokości 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł), 14) dla XIV części zamówienia w wysokości 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł), 15) dla XV części zamówienia w wysokości 30,00 zł (słownie: trzydzieści zł), 16) dla XVI części zamówienia w wysokości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł), 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 30/KUR/PNM/RPOWP/2020 część …… zamówienia”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 10.2 ppkt 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego. 10.7. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 10.8. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 10.9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) program szkoleń, zawierający opis co najmniej elementów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), 4) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 5) zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, 6) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach